Gå til innhold

Xbox live nede idag

gitarfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi andre har det fælt. :hmm:

Dersom du ikke klarer slå ihjel tidsperioden med en bytur eller lignende så føler jeg på dine vegne. En ting hadde vært å sette seg ned for å spille da uvitende om nedetiden, men nå som du vet det bør du faen meg klare å gjøre noe annet. :)

Lenke til kommentar
Ja, vi andre har det fælt.  :hmm:

Dersom du ikke klarer slå ihjel tidsperioden med en bytur eller lignende så føler jeg på dine vegne. En ting hadde vært å sette seg ned for å spille da uvitende om nedetiden, men nå som du vet det bør du faen meg klare å gjøre noe annet.  :)

7982359[/snapback]

*idè* - Heller invitere en venn bort for å spille litt coop i GeOW. Da blir det ialfall liitt sosialt ;) .

Lenke til kommentar
Alltid like morsomt og se folk få panikk når en slik tjeneste blir borte i et par time *rulle med øyna* Er ikke verdens undergang  ;)

7982633[/snapback]

Det er sånn "we're all gonna die" stemning her i huset nå! :dontgetit: *hopper rundt og slenger feministisk med hendene*

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Slo ihjel litt "rastløs" tid med litt scooter kjøring, men allikevel vet jeg ikke hva jeg skal gjøre den neste timen før de angivelig skal være ferdig med "maintenance" :blush:

Får vel finne frem Halo igjen tenker jeg :w00t:

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...