TommyFM Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Oki.. Jeg skal da ha meg ny mobil.. Har bestemt meg for at det skal bli en symbian mobil.. Men så er det da, hvilken?? N73, N80 eller E65?? (N95 kommer jo ikke på en god stund, og kommer nok til å bli for dyr) Fordeler har jo de alle. så la meg si hva jeg synes er det negative med de.. N73: Ikke Wifi N80: Litt klumpete og ikke deksel forran kamera E65: Ikke kamera foran, og ikke blits og kun 2MP kamera bak. Når det kommer til E65, så er jeg ikke helt sikker på om stemmer at den ikek har blits eller kamera forran, men ut i fra bildene så ser det sånn ut. Om ikke den lille "dotten" forran er kamera da, og blitsen ligger rundt linsa bak. Ellers er jo E65 fin og den har Wifi.. Likte utseende på den.. Kamera forran er jo forsåvidt ikke noe stress at den ikke har, men blits bak hadde jo vært greit å ha.. Savner det på den jeg har nå (Qtek 8300) Hadde N73 hatt Wifi hadde jeg gått for den.. Men vil ha Wifi.. Ingen av disse har jo A2DP eller 3,5mm mini-jack så vidt jeg har fått med meg.. Dette er jo et savn.. Klart, N95 hadde jo vært sjefs mobilen, som har alt jeg ønsker meg i en mobil, men den blir nok for dyr og kanskje enda mer klumpete enn N80.. Har noen noe tips, eller noen erfaringer fra eller til på hvilken mobil jeg bør velge, eller bør styre unna?? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ikke bare Nokia som har Symbian-mobiler. Du mener kanskje at du ønsker en mobil med Symbian og S60? Hvis ikke har SE noen modeller og flere er på vei fra SE og diverse produsenter. Selv kunne jeg godt tenkt meg Morotolas Z8 når den kommer. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, mener symbian og s60.. Har hatt 6600 og 6680 tidligere, og synes de var bra.. Likte spess måten å skrive meld på, med ordskifte på * tasten.. bytte ord med joysticken har jeg hatt på min qtek 8300, og det er noe dritt.. Veit det er det samme på SE mobiler.. så tror ikke jeg vil ha det.. Veit ikke om noen andre produsenter bruker det samme symbian system som nokia jeg?? Som da har wifi, greit kamera og ser greie ut?? Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Ingen som har tips til meg? Er det blits på E65?? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 E65: Det er ikke blitz. Det er ikke kamera foran, den lille "dotten" er lyssensor som justerer lysstyrken i tastene/skjermen basert på lysforholdene i rommet. E65/N73/osv: Disse får A2DP med software-oppdatering etterhvert. -snubbel Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Regnet med at dotten var lyssensor ja.. Og dette med A2DP veit du, eller bare tror du?? Hm.. Hvorfor skal alle mobilen ha sånne små mangler? E65 mener jeg hadde vært nærmere komplett om de hadde slengt med en liten blitz, et kamera forran og 3,5mm plugg. Da hadde den jo hatt alt, bortsett fra GPS, som i en mobil ikke er stort tess uansett (i følge andre tråder her), og de 3 tingene der koster ikke all verden å legge til på en mobil.. Klarer ikke bestemme meg for hvilken telefon jeg skal ha.. E65 pga den har Wifi, eller N73 pga blits og kamera forran.. Hva er viktigst mener dere?? Endret 21. februar 2007 av TommyFM Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg ville valgt N73 uten tvil. Tenk litt over hvor stor nytteverdi du blir å ha i Wifi kontra kamera ? Endret 21. februar 2007 av Stig-Arne Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg bruker egentlig begge delene like mye/lite.. Hmm.. Er det stor forskjell på telefonene annet enn de to tingene og designet?? Lenke til kommentar
j_e Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Oki.. Jeg skal da ha meg ny mobil.. Har bestemt meg for at det skal bli en symbian mobil.. Men så er det da, hvilken?? N73, N80 eller E65?? (N95 kommer jo ikke på en god stund, og kommer nok til å bli for dyr) Fordeler har jo de alle. så la meg si hva jeg synes er det negative med de.. N73: Ikke Wifi N80: Litt klumpete og ikke deksel forran kamera E65: Ikke kamera foran, og ikke blits og kun 2MP kamera bak. Når det kommer til E65, så er jeg ikke helt sikker på om stemmer at den ikek har blits eller kamera forran, men ut i fra bildene så ser det sånn ut. Om ikke den lille "dotten" forran er kamera da, og blitsen ligger rundt linsa bak. Ellers er jo E65 fin og den har Wifi.. Likte utseende på den.. Kamera forran er jo forsåvidt ikke noe stress at den ikke har, men blits bak hadde jo vært greit å ha.. Savner det på den jeg har nå (Qtek 8300) Hadde N73 hatt Wifi hadde jeg gått for den.. Men vil ha Wifi.. Ingen av disse har jo A2DP eller 3,5mm mini-jack så vidt jeg har fått med meg.. Dette er jo et savn.. Klart, N95 hadde jo vært sjefs mobilen, som har alt jeg ønsker meg i en mobil, men den blir nok for dyr og kanskje enda mer klumpete enn N80.. Har noen noe tips, eller noen erfaringer fra eller til på hvilken mobil jeg bør velge, eller bør styre unna?? 7981512[/snapback] nokia n95 5459 kr cdon.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå