Rino1 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Nå har jeg snart prøvd alt hva er galt? jeg har et msi geforce 2 mx 400 64mb agp kort med nyeste drivere (40.72) DirextX 8.1 men maskina nekter og kjøre dem fleste spill. starter den spillet henger den seg etter få min. dette er maskina. Ibm aptiva 700mhz 128mb ram 40gig hd msi geforce2 mx 400 64mb agp windows 2000 pro (kom ikke og si at det har noe med at det er en aptiva) Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 har du prøvd med eldre drivere som t.eks. 28.32 eller lignende? De nyeste driverene er optimalisert for GF4 kort og ikke GF2 Kan også være problemer innad i Windows. Hvis ingenting annet hjelper så sjekk att alle kort og kabler står skikkelig i sine respektive kontakter og spor, og reinnstaller windows, _ETTER_ att du har formatert og ikke bare innstaller Windows over Windows, skaper mye problemer... Lenke til kommentar
dizzycow Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 har du prøvd med eldre driveresom t.eks. 28.32 eller lignende? De nyeste driverene er optimalisert for GF4 kort og ikke GF2 Kan også være problemer innad i Windows. Hvis ingenting annet hjelper så sjekk att alle kort og kabler står skikkelig i sine respektive kontakter og spor, og reinnstaller windows, _ETTER_ att du har formatert og ikke bare innstaller Windows over Windows, skaper mye problemer... -------------------------------------------------------- hvor får du tak i de gamle driverene har Gf2 mx 200 selv.. klarer å kjøre de fleste spill men det er ikke et som ikke hakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå