Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

*Girls Only* Når er en gutt en "tøs"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En "player"/"tøs" (yuck, for noen begrep) er personer som har sex med mangfoldige personer som de ikke har noe forhold til. De har simpelthen sex fordi de liker å ha sex, noe jeg respekterer.

Det blir vanskelig å sette noen grense, men hva med f.eks 100?

Lenke til kommentar

Jeg tror vi må se på antall personer per tidsenhet. 15 sexpartnere på 2 måneder er mye, 15 sexpartnere totalt er ikke krise i det hele tatt.

Men jentene bør vel stå for å sette tall-grensene her, som topic sier.

Uansett, et bedre ord for mannlig "tøs" er "tøsulf", fikk jeg høre av folk på vors her om dagen :tease:

Lenke til kommentar

-Care. X.x

Om gutter vil hore seg, så skal de få lov, men da syntes jeg at jenter og burde få lov.

JEg driter i hvor mange personen jeg holder på med har hatt før.

Prøver jo ikke akkurat å snakke mest mulig om det.

"Var hun bedre enn meg?" = spørsmål jeg unngår, ikke bevisst, men jeg har liksom ingen interesse av sånt.

Lenke til kommentar

Jeg tror mange tøser rundt for å få bekreftelse på et eller annet. At de er pen elns. Nå skal jeg ikke kamme alle med samme kam( :D ), men det er bregrenset hvor god sex man får med ny partner som ofte kan være sterkt beruset.

Syns både gutter å jenter begynner å bli ganske tøsete når det er ny partnet hver helg.

Lenke til kommentar
En "player"/"tøs" (yuck, for noen begrep) er personer som har sex med mangfoldige personer som de ikke har noe forhold til. De har simpelthen sex fordi de liker å ha sex, noe jeg respekterer.

Det blir vanskelig å sette noen grense, men hva med f.eks 100?

7982038[/snapback]

Synes det var et meget høyt tall, kjenner en del som blir kalt, og kaller seg selv playere/tøser men som på langt nær har hatt sex med så mange.

Lenke til kommentar

Gymlæreren jeg hadde i 1. omtalte alle jentene som småtøser, og jeg kan også fint finne på å kalle jenter for tøs uten å mene noe negativt med det i det hele tatt, er vel et bergensk ord, men det har vel lite med saken å gjøre.

Uansett; for min del har det lite å gjøre med hvor mange en har sex med om man er en tøs, det går mer på oppførselen og tankegangen bak det hele. Man er vel like tøs om man prøver å ligge med mange enn om man faktisk klarer det.

Lenke til kommentar

Var noe lignende når jeg gikk på GK ,men da var det en ren gutteklasse og ingen brydde seg noen særlig. Jeg respekterer folk som har hatt mange sexpartnere. Det er ikke noe galt i å være glad i sex , men det er opp til hver enkelt om man ønsker å gjøre det.

Selv er jeg drittlei av one night stand og ungår det.. Det er kanskje morsomt en periode ,men etterhvert så finner man ut at et forhold er så mye bedre siden man virkelig bryr seg om personen.. Dog.. under selve akten så er det ikke alltid man tenker på kjærlighet , iallefall ikke når man kukpumper som værst og svetten renner og man omtrent må bite tennene sammen.. Det er iallefall ikke noe jeg pleier å tenke på..

Man kan fint ha god sex på et one night stand.. Det diggeste er jo å "late" som man er i et forhold og bare slappe av etter sexen osv.. Eneste forskjellen er at man trolig ikke ser personen mer.

Lenke til kommentar

Jeg mener at gutter fint kan være tøser! Når folk sier player tenker jeg mer på en sleip, litt underlig fyr som "tror" han kan få alle damene, men han har ikke nødvendigvis sex med de. Men de mister respekten, i hvertfall min hvis det er å hoppe fra jente til jente hele tiden.

Jenter har vel lettere å få tøs merket på seg, kansje det henger igjen fra gammelt av, ikke vet jeg. Men det har mye om hvordan du framstiller deg selv også da. En jente kan for min del hatt sex med 100 personer, men så lenge hun ikke gjør en "big-deal" ut av det har ikke jeg noe grunn å sette tøs merket på henne. Litt vanskelig å få fram ett poeng i en slik diskusjon, fordi gutter tror de kan slippe "billigere" unna, men det er ikke så mange jenter som syntest det er kult å bli sammen med en som har pult 90% av venninneflokken :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...