unleashed Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Finnes det noen Wii cheats til Zelda TP ? har lastet ned en game guide til den og følger.. men står så fast i gordon mines.. kan hende det er att jeg har sittet konstant 24/7 siden gårdagen att jeg går lei hver gang jeg havner i lavaen og nå heiv meg på datan men... skulle gjerne hatt en slags udødeligkode eller noe... Lenke til kommentar
RevX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er ikke sikker, men sannsynligvis finnes det ikke. Likevel, Action Replay til Wii er nok ikke så altfor langt unna, så du kan jo bestille den når den lanseres? Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 hva er action replay? er det ikke mulig og laste ned noe savegames til wii'en da? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hva er action replay? er det ikke mulig og laste ned noe savegames til wii'en da? 7982721[/snapback] Jo det er fullt mulig Just fucking google it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå