simrem Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hei, kan dere vurdere hva som er best av desse to? Er pentium fortsatt best? http://www.komplett.no/k/kcp.asp?sku=326204&sku=331308 Takk for svar PS: dere kan komme med andre forslag i samme prisklasse. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg personlig hadde gått for den med AMD..Det virker som du får mer pc med den.Mer hdd,mer skjermkort minne og større skjerm og sikkert litt mer. Men jeg hadde ikke kjøpt HP om jeg så hadde fått store rabatter på det.men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
simrem Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 større er vell ikke alltid bedre. Skal bruke den både hjemme og på skole, så det er en fordel at den er så portabel som mulig. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da sier det seg selv da..Amd har mer viftesus og så hvis du skal bruke den på skolen så lønner det seg jo med minst mulig viftestøy. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 større er vell ikke alltid bedre.Skal bruke den både hjemme og på skole, så det er en fordel at den er så portabel som mulig. 7981111[/snapback] Jeg har en 17" lappis som jeg bruker på skolen og hjemme. No sweat! (Så lenge du ikke er en person på 1,50 og veier 39kg) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da ville jeg lett etter en lettere AMD-modell eller en intel-modell med Core 2 Duo-prosessor. Den intel-maskina har bare den gamle sorten 32bit Core Duo. Den er vesentlig tregere enn de nye Core 2 Duo og mangler viktige funksjoner som 64bit. Du vil aldri få kjørt et 64bit operativsystem som f.eks Vista 64bit på den der. Det får du på AMD-modellen. Lenke til kommentar
simrem Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Noen som kan anbefale en Core 2 Duo maskin i denne prisklassen? DVI og bluetooth er en fordel Fant ikke noe spessielt på prisguiden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg vet det ikke er verdens mest populære tema her , men Dell har faktiskt gode bærebare(og stasjonære) til en helt grei pris. Får det levert "på døra" inkludert i prisen også. PS. @Simen1: 64-bits OS er fremdeles ett irrelevant kjøpsargument, for de aller-aller fleste.. særlig på laptops. Endret 20. februar 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hei, kan dere vurdere hva som er best av desse to? Er pentium fortsatt best? http://www.komplett.no/k/kcp.asp?sku=326204&sku=331308 Takk for svar PS: dere kan komme med andre forslag i samme prisklasse. 7981065[/snapback] Pentium Seff! Stol på Pentium, drit i AMD! Har hatt AMD på laptopen, men kjøpte en ny en! AMD er for tregt. Good Luck Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 PS. @Simen1: 64-bits OS er fremdeles ett irrelevant kjøpsargument, for de aller-aller fleste.. særlig på laptops.7982715[/snapback] Vel, det er jo kjekt å kunne oppgradere OS. Særlig siden neste generasjon av Windows, med kodenavn "venice" som kommer om 2 år trolig bare vil komme i 64bit-versjon. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 amd... kan jeg vell si.. menhvis det hadde vært: core 2 duo, så hadde dne vært best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå