Gå til innhold

Hva er beste laptoppen (AMD el Pentium)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
større er vell ikke alltid bedre.

Skal bruke den både hjemme og på skole, så det er en fordel at den er så portabel som mulig.

7981111[/snapback]

Jeg har en 17" lappis som jeg bruker på skolen og hjemme. No sweat! (Så lenge du ikke er en person på 1,50 og veier 39kg)

Lenke til kommentar

Da ville jeg lett etter en lettere AMD-modell eller en intel-modell med Core 2 Duo-prosessor. Den intel-maskina har bare den gamle sorten 32bit Core Duo. Den er vesentlig tregere enn de nye Core 2 Duo og mangler viktige funksjoner som 64bit. Du vil aldri få kjørt et 64bit operativsystem som f.eks Vista 64bit på den der. Det får du på AMD-modellen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg vet det ikke er verdens mest populære tema her ;) , men Dell har faktiskt gode bærebare(og stasjonære) til en helt grei pris.

Får det levert "på døra" inkludert i prisen også.

PS.

@Simen1:

64-bits OS er fremdeles ett irrelevant kjøpsargument, for de aller-aller fleste.. særlig på laptops.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
PS. @Simen1: 64-bits OS er fremdeles ett irrelevant kjøpsargument, for de aller-aller fleste.. særlig på laptops.

7982715[/snapback]

Vel, det er jo kjekt å kunne oppgradere OS. Særlig siden neste generasjon av Windows, med kodenavn "venice" som kommer om 2 år trolig bare vil komme i 64bit-versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...