DaEvil1 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Deviantart er veldig populært den dag i dag. Folk viser kunst de har laget, og får tilbakemeldinger på det, og er fullt av veldig mange kunstferdige objekter. Det er gratis, og åpent for alle og er en veldig attraktiv nettplass- Det jeg lurte på var om det finnes en slik side for litterære verk som man lager/ har lagt personlig. Hvor man kan lese alskens mulige tekster om alt mellom himmel og jord og litt til. Og hvor man kan legge ut egne historier for at andre kan gi tilbakemeldinger på dem. Finnes det en slik plass på nettet som noen ville anbefalt? Hadde vært ytterst takknemmelig for svar! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 DeviantArt har en del for litteratur: http://browse.deviantart.com/literature/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har jo en på norsk også. dikt.no Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Som har tapt seg noe jævlig de siste årene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 www.poeten.no - Har ikke vært der på en god stund, men det var i hvert fall veldig seriøst da jeg var der sist. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Poeten.no ser ikke så ille ut, og ser ut til å ha bra aktivitet. Men det som hadde vært kulest var om det fantest en side på engelsk med rimelig stor aktivitet, da jeg helst skriver mine tekster på engelsk. Noen sider man vet om der? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Poeten.no ser ikke så ille ut, og ser ut til å ha bra aktivitet. Men det som hadde vært kulest var om det fantest en side på engelsk med rimelig stor aktivitet, da jeg helst skriver mine tekster på engelsk. Noen sider man vet om der? 8000162[/snapback] http://browse.deviantart.com/literature/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå