Gå til innhold

Skal gutter ha hår under armene?


Anbefalte innlegg

Dette er jo ganske enkelt, homser er femi, altså de gjør og oppfører seg likt jenter

8032925[/snapback]

Jeg kjenner fire homofile og de ser og oppfører seg mer "macho" enn veldig mange andre, så har inntrykket at homofile faktisk ikke er som stereotypen som media vil at vi skal tro (tenk Fab 5), men helt vanlige men/damer som oppfører seg helt normalt..

8033002[/snapback]

En av de mest troverdige teoriene om homofiliens eksistens (hos menn) er jo at de har fått kvinnelige legningshormoner istedenfor mannlige. Greit nok det, men det medfører noen kvinnelige trekk, ogå fysiske, som løsere håndledd, for det er faktisk en kvinnelig fenomen. Det er ikke en motegreie å ha løse håndledd, det er rent fysisk, og noen har løsere enn andre, noen nesten ikke i det hele tatt.

 

Selvsagt er nesten ingen homser som de på Fab 5, blomsterfinn, per Sundnes eller andre mediahomser. Finnes jo flere homser i media som er mer representative for homsene, for eksempel Per-Kristian Foss. Du ser ikke han i rosa Armani-dress, Gucci-briller og überfemi stemmeleie på talerstolen i Stortinget? Nei.. Det er bare de ekstreme homsene som er interessante for den kommersielle TV-produksjonen. Det er egentlig ganske trist, for det skaper intet annet enn fordommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg er litte grann sjokkert over hvor mye som er blitt "trendy" over årene når det gjelder hvor mye menn barberer seg. Jeg skal ikke påstå som mange andre at alle som barberer seg (i min mening altfor mye) er homo. Men jeg kommer ikke til å gjøre det.

Det er heller ikke til å stikke under en stol at mannlig barbering kommer til å øke drastisk i omfang. Kanskje i samme tempo som vi har sett de siste årene.

 

Derfor har jeg gått til anskaffelse av 120 mål skog i utkanten av Hordaland som eg kommer til å trekke meg stille tilbake til når jeg ikke lenger passer inn i samfunnet. Her har jeg allerede sprengt ut en hule på toppen av et fjell så langt inne i skogen at ingen kommer til å finne meg.

Lenke til kommentar
Ska ha hår under armene ja!! mandlene er en viktig del av imunforsvaret!! bare så dere vet det ! :ermm:  :tease:

8005230[/snapback]

Men man kan jo leve fint uten dem, eller? :ermm: Å måtte fjerne mandlene fører kanskje med seg noen ulemper?

8005404[/snapback]

Jeg har fjernet mandlene. INGEN ulemper. Har ikke merket noe

Lenke til kommentar
Dette er jo ganske enkelt, homser er femi, altså de gjør og oppfører seg likt jenter

8032925[/snapback]

Jeg kjenner fire homofile og de ser og oppfører seg mer "macho" enn veldig mange andre, så har inntrykket at homofile faktisk ikke er som stereotypen som media vil at vi skal tro (tenk Fab 5), men helt vanlige men/damer som oppfører seg helt normalt..

8033002[/snapback]

En av de mest troverdige teoriene om homofiliens eksistens (hos menn) er jo at de har fått kvinnelige legningshormoner istedenfor mannlige. Greit nok det, men det medfører noen kvinnelige trekk, ogå fysiske, som løsere håndledd, for det er faktisk en kvinnelig fenomen. Det er ikke en motegreie å ha løse håndledd, det er rent fysisk, og noen har løsere enn andre, noen nesten ikke i det hele tatt.

 

Selvsagt er nesten ingen homser som de på Fab 5, blomsterfinn, per Sundnes eller andre mediahomser. Finnes jo flere homser i media som er mer representative for homsene, for eksempel Per-Kristian Foss. Du ser ikke han i rosa Armani-dress, Gucci-briller og überfemi stemmeleie på talerstolen i Stortinget? Nei.. Det er bare de ekstreme homsene som er interessante for den kommersielle TV-produksjonen. Det er egentlig ganske trist, for det skaper intet annet enn fordommer.

8037118[/snapback]

 

Jo, sant nok....men jeg er en av de som synes disse extremhomoene eller "skrullene" om du vil, er festlige (ordet "festlig" er litt homo?). For ikke å snakke om at de er perfekte venner! Du får gutt og jentevenn i én! I allefall de homsevennene jeg har/har hatt...

Lenke til kommentar
Ska ha hår under armene ja!! mandlene er en viktig del av imunforsvaret!! bare så dere vet det ! :ermm:  :tease:

8005230[/snapback]

Men man kan jo leve fint uten dem, eller? :ermm: Å måtte fjerne mandlene fører kanskje med seg noen ulemper?

8005404[/snapback]

Jeg har fjernet mandlene. INGEN ulemper. Har ikke merket noe

8047565[/snapback]

 

Jeg har også fjernet mine mandler, som visst var for store. Er i tipp topp form, og har ikke kjent noen uleper må jeg si ;)

Endret av Atir_
Lenke til kommentar

Skal jeg være helt ærlig så kan folk barbere seg inni lungene sine for alt jeg bryr meg. Det jeg reagerer på er at når majoriteten på et tidspunkt gjør en ting, ender det ofte med at de som ikke gjør det blir satt utenfor i en eller annen form. Fikk feks beskjed av en lett beskjent dame her for en uke siden: " du asså du må ta det skjegget". Hun trodde gjerne hun gjorde meg en tjeneste. Skal jeg være helt ærlig så liker jeg ikke skjegget så mye jeg heller. Det klør når jeg ligger på puten.. Men det er så kult å diskutere i 2 timer med et kvinnemenneske så totalt blottet for respekt for folk som ikke mener nøyaktig det samme som henne at jeg har valgt å spare hakeskjegget.

Jeg skal ha det det jeg dør, eller til ingen gidder å bemerke hvor mye de ikke liker det lenger. hehe.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva syns dere jenter om hår under armen da? Er det iveien for kosinga?

Er det ekkelt?

8048904[/snapback]

 

Jeg setter pris på at det stusses. Men har aldri oppleved at det er i veien for kosingen. Jeg driver liksom ikke og koser så mye under armhulene til mannen.

8146249[/snapback]

 

WHAT!?!? :innocent:

Lenke til kommentar
Ska ha hår under armene ja!! mandlene er en viktig del av imunforsvaret!! bare så dere vet det ! :ermm:  :tease:

8005230[/snapback]

 

Litt snodig å tenke på at ei jeg dessverre er i slekt med, har mandler, og er den første som blir syk om det skulle være noe sykdom i lufta.

 

 

Men sånn forøvrig, så synes jeg vi skal la de individuelle få bestemme hvor mye\lite de vil barbere seg.

Lenke til kommentar
Selvsagt er nesten ingen homser som de på Fab 5, blomsterfinn, per Sundnes eller andre mediahomser. Finnes jo flere homser i media som er mer representative for homsene, for eksempel Per-Kristian Foss. Du ser ikke han i rosa Armani-dress, Gucci-briller og überfemi stemmeleie på talerstolen i Stortinget? Nei.. Det er bare de ekstreme homsene som er interessante for den kommersielle TV-produksjonen. Det er egentlig ganske trist, for det skaper intet annet enn fordommer.

8037118[/snapback]

Hva i all verden snakker du om nå? Du har jo selv sagt at det er bevist at homoseksuelle menn generelt er mye mer feminine enn heteroseksuelle menn i gjennomsnitt.

 

Ikke si "nesten ingen", men heller "ikke alle".

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Selvsagt er nesten ingen homser som de på Fab 5, blomsterfinn, per Sundnes eller andre mediahomser. Finnes jo flere homser i media som er mer representative for homsene, for eksempel Per-Kristian Foss. Du ser ikke han i rosa Armani-dress, Gucci-briller og überfemi stemmeleie på talerstolen i Stortinget? Nei.. Det er bare de ekstreme homsene som er interessante for den kommersielle TV-produksjonen. Det er egentlig ganske trist, for det skaper intet annet enn fordommer.

8037118[/snapback]

Hva i all verden snakker du om nå? Du har jo selv sagt at det er bevist at homoseksuelle menn generelt er mye mer feminine enn heteroseksuelle menn i gjennomsnitt.

 

Ikke si "nesten ingen", men heller "ikke alle".

8161147[/snapback]

Det er bevist at de generelt er mer feminine, ikke mye mer feminine. Og Homsepatruljen og andre mediahomser er en samling ekstremt feminine menn (ikke alle er homofile heller. Bandet The Ark som markedsfører seg selv som et homseband, er for det meste bi- og heterofile), det kan du ikke snakke deg bort ifra. Selvsagt er ikke "nesten alle" homofile menn som dem, da hadde det jo ikke vært mulig å lage god og populær TV av det.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...