Gå til innhold

Skal gutter ha hår under armene?


Anbefalte innlegg

Du misforstAr, Vegard_...man blir ikke homo av A shave, men mange homofile shaver seg eller er femi...derfor...

 

Det er som A si at noen er lege fordi man skriver stygt eller neger fordi man er skikkelig solbrun. faen jeg hater franske tastatur :love:

8025166[/snapback]

Hvorfor mener du at mange homofile shaver seg eller er femi? Hva er din kilde?

8026324[/snapback]

 

Det er vel ikke akkurat noe en trenger kilde for å vite...

8026442[/snapback]

Å, joda. Vil gjerne at noen linker til en undersøkelse som viser at minst 75% av alle homofile menn er mer feminine enn menn flest. ;)

 

noen her som har møtt en homse som er dritfemi og shaver armhulene? Jeg har aldri møtt noen, men har sett drøssevis av dem på tv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Hvem står med en barbermaskin under armhula? Det er jo en plass ingen burde ha tilgang til likevel.

Men hvis du vil at folk skal ta deg der og slikke deg der så er det jo greit å fjerne litt ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Hva er det som gjør det femi?

Edit: Hvorfor er det ikke like femi å barbere seg rundt/ved kjønnsorganet?

8030096[/snapback]

 

Hvis det er noen som vil barbere seg under armene så får de vel gjøre det, ser ikke at noen andre gutter skal kommentere på det. Når jeg tenker meg om så har jeg sett en god del rene armhuler, har aldri tenkt at de shaver seg. Det ser egentlig ganske bra ut.

 

Det å barbere/stusse kjønnshårene er vel strengt talt bare for å holde jenta fornøyd hvis hun vil det, samt at det er mye lettere å ta på kondom når det ikke lugger :ohmy:

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Hva er det som gjør det femi?

Edit: Hvorfor er det ikke like femi å barbere seg rundt/ved kjønnsorganet?

8030096[/snapback]

Fordi det er mer utbredt og sosialt akseptert. Dustete.

Lenke til kommentar
Hvis du er mann ("MANN") og shaver håra under armene, er du gay. Så enkelt er det.

7981131[/snapback]

Her har vi fordommene i orden ser jeg :roll:

 

Merkelig at så mange engasjerer seg for noe slikt. La nå folk gjøre som de vil, uten å si at det er gay, femi osv. Jeg barberer meg ikke der, men hadde ikke brydd meg om jeg hadde sett andre gutter som gjør det.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Med mindre man har ALT for mye hår under arma så trenger man vel ikke shave det bort? dette er jo som alt annet en smak og behag sak! Personlig syntes jeg menn burde ha hår under arma og på legga! Men som sagt dette er noe man må få velge selv( dama må bestemme :p )..

 

Kanskje vært tatt opp tidligere i tråden, men har håret under armene noen funksjon?

 

når det gjelder intimbarbering vs under armene så mener jeg det er mer feminimt å barbere seg under armene..

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Synes det blir litt for mye generalisering.

 

Så hvis en homse har mye hår under armene og en macho hetro fyr hvor damene flyr rundt han som fluer og han shaver armene, så vil hetro fyren egentlig være homo og homo fyren egentlig være hetro?

 

Er ikke så veldig logisk :hmm:

Lenke til kommentar

Dette er jo ganske enkelt, homser er femi, altså de gjør og oppfører seg likt jenter, ergo gjør du mange femi ting så er det lett å tro at du er gay. Ingen som sier at om du barberer deg under armene så er du dermed gay, men det er fort gjort at folk vil anta det, fordommer eller ikke sånn er det nå.

Lenke til kommentar
Dette er jo ganske enkelt, homser er femi, altså de gjør og oppfører seg likt jenter

8032925[/snapback]

 

Jeg kjenner fire homofile og de ser og oppfører seg mer "macho" enn veldig mange andre, så har inntrykket at homofile faktisk ikke er som stereotypen som media vil at vi skal tro (tenk Fab 5), men helt vanlige men/damer som oppfører seg helt normalt..

Lenke til kommentar
Har venner som er homser og de er i ulik grad femi, så er enig i det du sier, men at homser som oftest har større innslag av feminin oppførsel er vel ikke til å stikke under en stol..

8033055[/snapback]

Regner med at du med "homser" mener ei gruppe og ikke den enkelte, og da tror jeg at det har mer med miljøet man er i enn legningen. Når det gjelder enkeltpersoner er det vel bare slik de er, uavhengig av om de liker gutter eller jenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...