Gå til innhold

Skal gutter ha hår under armene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diskusjonen er relevant nok, du kan bare ikke unngå å bli kalt gay om du gjør for mange femi ting på en gang :)

8019983[/snapback]

Det kan man vel unngå. Om du, 100% seriøs, spør en kompis av deg om han er homo fordi han shaver armhulene sine, er du kanskje litt trangsynt?

 

Og for å spørre de som mener bare homser shaver armhulene: Skal homser shave armhulene? (Spør om dette da homser åpenbart ikke stiller på lik linje med andre gutter.)

Lenke til kommentar

Når ble det sånn at forumbrukere bestemte om menn skulle ha hår under armene eller ikke? Det er vel hipp som happ? Noen svetter ekstremt mye med hår, andre gjør ikke. Noen føler for å ta det vekk pga det, andre ikke.

 

Jeg ser ikke noe galt i å fjerne litt av det (stusse) hvis man svetter ekstremt mye og lager verdens største svetteringer på t-skjorta! :p

Lenke til kommentar

Synes gutter skal få lov til å shave under armene, til og med shave bort alt hvis de vil. . . Det er opp til personen selv.

 

Selv shaver jeg armene for at det ikke skal bli for mye, er ikke moro med kaktus. Har ganske lite hår under armene for tiden, men er litt der.

Lenke til kommentar
Synes gutter skal få lov til å shave under armene, til og med shave bort alt hvis de vil. . . Det er opp til personen selv.

 

Selv shaver jeg armene for at det ikke skal bli for mye, er ikke moro med kaktus. Har ganske lite hår under armene for tiden, men er litt der.

8023694[/snapback]

Kan du bekrefte at du ikke ble homo av å shave?

Lenke til kommentar
Du misforstAr, Vegard_...man blir ikke homo av A shave, men mange homofile shaver seg eller er femi...derfor...

 

Det er som A si at noen er lege fordi man skriver stygt eller neger fordi man er skikkelig solbrun. faen jeg hater franske tastatur :love:

8025166[/snapback]

Jeg skulle bare poengtere homofobien her, vet godt at man ikke blir homo av å shave armhulene. ;)

Lenke til kommentar
Du misforstAr, Vegard_...man blir ikke homo av A shave, men mange homofile shaver seg eller er femi...derfor...

 

Det er som A si at noen er lege fordi man skriver stygt eller neger fordi man er skikkelig solbrun. faen jeg hater franske tastatur :love:

8025166[/snapback]

Hvorfor mener du at mange homofile shaver seg eller er femi? Hva er din kilde?

Lenke til kommentar
Du misforstAr, Vegard_...man blir ikke homo av A shave, men mange homofile shaver seg eller er femi...derfor...

 

Det er som A si at noen er lege fordi man skriver stygt eller neger fordi man er skikkelig solbrun. faen jeg hater franske tastatur :love:

8025166[/snapback]

Hvorfor mener du at mange homofile shaver seg eller er femi? Hva er din kilde?

8026324[/snapback]

 

Det er vel ikke akkurat noe en trenger kilde for å vite...

Lenke til kommentar
Du misforstAr, Vegard_...man blir ikke homo av A shave, men mange homofile shaver seg eller er femi...derfor...

 

Det er som A si at noen er lege fordi man skriver stygt eller neger fordi man er skikkelig solbrun. faen jeg hater franske tastatur :love:

8025166[/snapback]

 

Mange heterofile shaver seg eller er femi.

 

--

Men hva med menn som har lite eller ingen hårvekst under armene? De har jo ikke barbert det bort, er de automatisk femi da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...