jacoP Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 hvis stussing er homo, hva er shaving da? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Shaving er metro! :lol: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Shaving er metro! :lol: 8002570[/snapback] Men du foretrekker hetro? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg er altetende. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Ville ikke akkurat sett på det som rart hvis de som shaver seg under armene blir sett på som homo. Det er litt smågay. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg liker gutter med hår, bare ike kinnskjegg, ryggår i gigantiske mengder, eller ekstremt hårete tissemann. det kan fjernes. Resten? Care. Er litt kos å ligge og kose med brysthår etter sex, da. :] Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Ville ikke akkurat sett på det som rart hvis de som shaver seg under armene blir sett på som homo. Det er litt smågay. 8002883[/snapback] Skal komme og shave armhulene dine, så skal vi se om ikke du plutselig blir opphisset av å se på bestekompisen din (tar det for gitt at du er gutt). Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Ska ha hår under armene ja!! mandlene er en viktig del av imunforsvaret!! bare så dere vet det ! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Ska ha hår under armene ja!! mandlene er en viktig del av imunforsvaret!! bare så dere vet det ! 8005230[/snapback] Men man kan jo leve fint uten dem, eller? Å måtte fjerne mandlene fører kanskje med seg noen ulemper? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Menn barberer seg ikke under armene...Det gjør sikkert homsene.. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Herregud, enten er det masse kjempedårlig ironi her, ellers må snitt-alderen på denne tråden ligge rundt 12. Og i så tilfelle har sikkert de fleste her ikke fått noe særlig hår under armene enda... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Selvfølgelg skal vi ha hår under armene! Hvordan skal vi ellers holde på svettelukten så vi får tiltrykket det motsatte kjønn? Meeen hvis du er like hårete som meg er det lov å stusse litt så det ikke stikker frem under T-skjorta Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Menn barberer seg ikke under armene...Det gjør sikkert homsene.. 8005794[/snapback] Det der, samt mange andre "homo"-innlegg er noe av det mest patetiske jeg har hørt. Om man barberer seg under armene eller ikke, har ingenting med legning å gjøre. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Det der, samt mange andre "homo"-innlegg er noe av det mest patetiske jeg har hørt. Om man barberer seg under armene eller ikke, har ingenting med legning å gjøre Kanskje ikke det...men siden du sier det..gjør du det da f.eks? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg er jente, så meg kan du ikke kalle homo uansett. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Åh du er det.Hadde ikke tenkt å kalle deg noe som helst jeg.Men at du er jente da er det greit..hehe. Endret 23. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Herregud, enten er det masse kjempedårlig ironi her, ellers må snitt-alderen på denne tråden ligge rundt 12. Og i så tilfelle har sikkert de fleste her ikke fått noe særlig hår under armene enda... 8005822[/snapback] Tenkte akkurat det samme. Blir nesten litt skremt når jeg sjekker profilen til enkelte og ser at de for lengst er ferdig med grunnskolen. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, iallefall litt. Men det kommer jo an på personen. Bare pga du er en mann trenger du ikke hår under arma, det er jo bare tull. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Håret skal være der. Stikker det ut av klær- kan det vurderes stusset litt. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Menn barberer seg ikke under armene...Det gjør sikkert homsene.. 8005794[/snapback] Homser er ikke menn og bananer er ikke frukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå