Gå til innhold

Skal gutter ha hår under armene?


Anbefalte innlegg

Jeg ville forresten vedda på at vi helt sikkert er mer ... positive til shaving under armene om 10 år.

7981917[/snapback]

Jeg tror bare det er et spørsmål om tid før den hårløse trenden forsvinner. Etter en lang periode med glattbarberte kropper kommer vel folk til å finne ut at hår er naturlig.

 

Hvis jeg får hår på ryggen/skuldrene kommer jeg nok til å fjerne det, ellers holder jeg meg til lett stussing der det trengs. Inkludert under armene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håret er der jo av en grunn. Med mindre man ikke trenger det eller klarer å erstatte funksjonen, synes jeg man bør la det være der.

7994396[/snapback]

 

På samme måte som mandlene er der av en grunn? :)

7994824[/snapback]

Ikke på samme måte, men noe av det samme, ja. Mandlene er greie å ha, men de fleste klarer seg fint uten. De fleste klarer seg nok også fint uten hår under armene. ;)

 

Om en gutt har hår under armene eller ikke, bryr meg ikke, men om det byr på konsekvenser å være forfengelig, er det neppe heldig.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at dotten er på vei tilbake..

7991586[/snapback]

He-hey. Dott er flott. :)

 

men det forandrer ikke det faktumet at hår under armene trolig fører til mer svette,

7991586[/snapback]

Dette argumentet går jeg god for. Som jeg sa over stusser jeg armhule-hårene når det trengs.

 

samt ikke ser pent ut når det stikker ut fra klær.

7991586[/snapback]

Men dette derimot er bare en kulturelt betinget oppfatning. Nå synes vi hårfrisyrene fra 80-tallet er stygge som juling, men der og da ble de vel ansett som fine.

 

Tviler på at det er noe biologisk utiltrekkende ved hår som stikker ut fra klær.

Lenke til kommentar
Armhulene skal ikke barberes, men om det blir så mye av det stikker ut hår om armen ligger parallelt med siden av kroppen, kan det kanskje stusses litt ja.

7994871[/snapback]

 

Det var akkurat det jeg hadde tenkt til å si. Hva slags menn er det som shaver seg glatte under armene? Bare fager

Lenke til kommentar

Kanskje litt bortkastet å lage en egen tråd, så jeg prøver her. Hva synes dere jenter om en lurvete korsrygg? Jeg trives godt med å kunne lugge meg selv der lettere enn jeg kan på armene, men om jenter generelt ser på det som kjempe-no-no kan jeg jo vurdere å ofre litt. Ikke at det er lett å komme til for å barbere/vokse der akkurat, men :p

Lenke til kommentar

det har du rett i, men en ordentlig mann skal ha hår under armene mener jeg. Jeg har ikke hørt om så mange som shaver seg helt under armene. Selv tror jeg heller ikke jeg kommer til å gjøre det noen gang hvis jeg ikke får rene urskogen som tyter ut både foran og bak. I så fall hadde jeg bare stusset slik at det ikke hadde stukket ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...