Gå til innhold

Skal gutter ha hår under armene?


Anbefalte innlegg

Stikkende brystkasser er ikke så kos det heller.

7983094[/snapback]

 

Den ene gangen jeg måtte barbere brystkassen så vil jeg ikke si det ble stikkende, nå har ikke jeg pels akuratt uansett da. Har man mye hår som blir stikkende så må man jo bare ta det ofte nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gutter skal ha hår under armene. Hvis det er for mye, stuss for all del, men ikke shave! Det er i hvertfall min mening  ;)

7984925[/snapback]

 

Er helt enig med deg! Kvalmt hvis du ser hår som stikker ut på siden av t-sjorta, så ta et hint og stuss hvis det er så mye. Shave må du ikke gjøre, tror det er få som liker glatt-barberte armhuler på menn ;)

Lenke til kommentar

Herregud for et idiotisk spørsmål. Man kan jo verken svare ja eller nei her, og jeg misforstår jo alt.

 

"Skal gutter ha hår under armene?"

"Skal gutter være barbert under armene?"

 

Skal jeg svare ja eller nei?

Vennligst hold deg til et spørsmål.

 

Og ja, vi skal ha hår under armene.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Enig med de fleste - gutter _bør_ ha hår under armene. Men jeg mener at for stor jungel kan være litt irriterende. I tillegg så svetter man en del fortere med mye hår i armhulene. I slike tilfeller kan man stusse/klippe litt bort - men aldri barbere.

Lenke til kommentar
Gutter skal ha hår under armene. Hvis det er for mye, stuss for all del, men ikke shave! Det er i hvertfall min mening  ;)

7984925[/snapback]

 

Er helt enig med deg! Kvalmt hvis du ser hår som stikker ut på siden av t-sjorta, så ta et hint og stuss hvis det er så mye. Shave må du ikke gjøre, tror det er få som liker glatt-barberte armhuler på menn ;)

7985201[/snapback]

Enig ! :)

Lenke til kommentar

Så... for å glede kona i går barberte jeg meg under armene.

 

 

Nå skal jeg lage litt urte-te, sette meg i godstolen med et rødt, deilig pledd over og så lese ei bok mens Barbara Streisand surrer på CD-spilleren....... etterpå blir det kanskje et bad med deilige aromterapi oljer i.

 

Tuddeluuuu.........!

 

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...