hds Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Stikkende brystkasser er ikke så kos det heller. 7983094[/snapback] Den ene gangen jeg måtte barbere brystkassen så vil jeg ikke si det ble stikkende, nå har ikke jeg pels akuratt uansett da. Har man mye hår som blir stikkende så må man jo bare ta det ofte nok. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 I really don't care. Jeg beholder håret under armene, hva naboen gjør gidder ikke jeg bry meg om. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Stikkende brystkasser er ikke så kos det heller. 7983094[/snapback] Naturlig smooth er teh win Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Gutter skal ha hår under armene. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg gir strengt tatt faen i hvor folk shaver seg, men om jeg ser en gutt med shava armer, får jeg mindreverdighetskomplekser mot den stakkars fyren. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Haha, at det er unødvendig og ekkelt er en ting, men jentete? Lenke til kommentar
April Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Gutter skal ha hår under armene. Hvis det er for mye, stuss for all del, men ikke shave! Det er i hvertfall min mening Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Gutter skal ha hår under armene ja. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Gutter skal ha hår under armene. Hvis det er for mye, stuss for all del, men ikke shave! Det er i hvertfall min mening 7984925[/snapback] Er helt enig med deg! Kvalmt hvis du ser hår som stikker ut på siden av t-sjorta, så ta et hint og stuss hvis det er så mye. Shave må du ikke gjøre, tror det er få som liker glatt-barberte armhuler på menn Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Stusser håret jeg, mye bedre. Ikke homo-kort og ikke hule-langt Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Herregud for et idiotisk spørsmål. Man kan jo verken svare ja eller nei her, og jeg misforstår jo alt. "Skal gutter ha hår under armene?" "Skal gutter være barbert under armene?" Skal jeg svare ja eller nei? Vennligst hold deg til et spørsmål. Og ja, vi skal ha hår under armene. Endret 20. februar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Enig med de fleste - gutter _bør_ ha hår under armene. Men jeg mener at for stor jungel kan være litt irriterende. I tillegg så svetter man en del fortere med mye hår i armhulene. I slike tilfeller kan man stusse/klippe litt bort - men aldri barbere. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde jeg hatt hår som fattern under armene hadde jeg stussa Heldigvis har jeg ikke dét, så jeg beholder det jeg har. For min del blir det feil med mannfolk uten hår under armene. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Gutter skal ha hår under armene. Hvis det er for mye, stuss for all del, men ikke shave! Det er i hvertfall min mening 7984925[/snapback] Er helt enig med deg! Kvalmt hvis du ser hår som stikker ut på siden av t-sjorta, så ta et hint og stuss hvis det er så mye. Shave må du ikke gjøre, tror det er få som liker glatt-barberte armhuler på menn 7985201[/snapback] Enig ! Lenke til kommentar
kurt-cobain Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 jaa! eller kansje ja vi trenger å bli litt hårete Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Menn har hår , gays barberer seg, mens gode menn de holder det i sjakk Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Menn har hår , gays barberer seg, mens gode menn de holder det i sjakk 7987750[/snapback] Jeg tror jeg går å barberer meg, føler for å bli gay Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Skal ikke barbere seg der, på brystet eller beina. Rygg og andre deler av kroppen er greit at man baberer håret vekk. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Gidder ikke å gjøre noe med håret selv, men bryr meg fantastisk lite om hva andre folk gjøre på akkurat det området. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Så... for å glede kona i går barberte jeg meg under armene. Nå skal jeg lage litt urte-te, sette meg i godstolen med et rødt, deilig pledd over og så lese ei bok mens Barbara Streisand surrer på CD-spilleren....... etterpå blir det kanskje et bad med deilige aromterapi oljer i. Tuddeluuuu.........! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå