Gå til innhold

Skal gutter ha hår under armene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det blir litt for gay med stussing også, jeg da.

 

Som nevnt tidligere, har du en en gigantisk busk under armen som subber nede bakken når du beveger deg, bør du gjøre noe med saken, ja. Ellers, nei.

7981443[/snapback]

Ja, men litt stussing går greit.

 

Gjør det ikke selv. Men kan tålerere at andre gjør det :p

Lenke til kommentar
Synes det blir litt for gay med stussing også, jeg da.

 

Som nevnt tidligere, har du en en gigantisk busk under armen som subber nede bakken når du beveger deg, bør du gjøre noe med saken, ja. Ellers, nei.

7981443[/snapback]

Ja, men litt stussing går greit.

 

Gjør det ikke selv. Men kan tålerere at andre gjør det :p

7981456[/snapback]

 

Hehe, joda.

 

Sier meg for så vidt enig i det :yes:

Lenke til kommentar
Som den homofobiske kirkesamfunnspatrioten jeg er, ville jeg smelt ned en mann som var glattbarbert under armene.

7981732[/snapback]

Fett med e-threats! Folk må gjerne barbere seg under armene hvis de føler for det, det er deres kropp å herse med. For min egen del tror jeg armhulene forblir hårete med mindre de må shaves til en eller annen operasjon.

Lenke til kommentar
Nei, jeg mener ikke menn burde barbere seg under armene.  De har faktisk en funksjon - lede bort svette.

7981904[/snapback]

 

Åja, for kvinner trenger ikke den funksjonen. Hyklerske tendenser på dere. Alt er ekkelt fordi dere ikke er vant til det. Jenter skal barbere seg alle veier, men gutter skal gro alt håret de kan.

 

Jeg synes det er helt OK om menn barberer seg under armene. I det minste burde de stusse det litt hvis det stikker ut av tskjorter.

Lenke til kommentar
Nei, jeg mener ikke menn burde barbere seg under armene.  De har faktisk en funksjon - lede bort svette.

7981904[/snapback]

 

Åja, for kvinner trenger ikke den funksjonen. Hyklerske tendenser på dere. Alt er ekkelt fordi dere ikke er vant til det. Jenter skal barbere seg alle veier, men gutter skal gro alt håret de kan.

 

Jeg synes det er helt OK om menn barberer seg under armene. I det minste burde de stusse det litt hvis det stikker ut av tskjorter.

7982733[/snapback]

 

Fordi jeg sa noen ting om hva jeg mener om kvinner og barbering? Nei - ikke ta utgangspunkt i at alle/jeg har den meningen. Om det absolutt skal stå svart på hvit, mener jeg begge kjønn burde få styre sin hårvekst slik de selv ønsker og er komfortabel med.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan alle gjøre slik de selv ønsker og er komfortabel med. Det er ingen som kan tvinge deg til å gjøre noe annet enn du selv vil. Men når 90% av alle gutter sier at det er homo å barbere seg under armene, så er det heller ikke så mange som føler seg komfortabel med å barbere seg under armene og få skulende blikk fra "kameratene".

Lenke til kommentar

Hår under arma er kos, kjekt å ha hvis man trenger hår til hårtransplatasjon i fremtiden :w00t:

 

Er for barbering/stussing av: Ansikt, Ører, Neser, Bryst

 

Misliker når du ser håra stikker opp av skjorta og tyter ut i alle retninger på hode. Lange neiler er også hat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...