Gå til innhold

Skal gutter ha hår under armene?


Anbefalte innlegg

Teenage, kan jeg spørre deg om en ting?

Hva er det som gjør en mann til en homofil?

Er det at han liker personer som er av samme kjønn, eller er det at han barberer armhulen sin? Skjønner ikke hva som er feil med folk, har jo misforstått helt.

Hvis du ser en gutt på stranda i bar overkropp som spiller volleyball, og tilfeldigvis ser du at han ikke har hår under armene, er han da homofil?

 

Syns du burde gjøre noe med holdningene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Teenage, kan jeg spørre deg om en ting?

Hva er det som gjør en mann til en homofil?

Er det at han liker personer som er av samme kjønn, eller er det at han barberer armhulen sin? Skjønner ikke hva som er feil med folk, har jo misforstått helt.

Hvis du ser en gutt på stranda i bar overkropp som spiller volleyball, og tilfeldigvis ser du at han ikke har hår under armene, er han da homofil?

 

Syns du burde gjøre noe med holdningene dine.

8393576[/snapback]

 

Det er klart at man ikke skal kalle folk for homifile basert på om de shaver seg under armene eller ikke, men i denne tråden er det vel ment litt mer "humoristisk" om du vil.

 

Blir vel som å si at en mann som shaver seg under armene er en veldig feminin person.

Lenke til kommentar
Teenage, kan jeg spørre deg om en ting?

Hva er det som gjør en mann til en homofil?

Er det at han liker personer som er av samme kjønn, eller er det at han barberer armhulen sin? Skjønner ikke hva som er feil med folk, har jo misforstått helt.

Hvis du ser en gutt på stranda i bar overkropp som spiller volleyball, og tilfeldigvis ser du at han ikke har hår under armene, er han da homofil?

 

Syns du burde gjøre noe med holdningene dine.

8393576[/snapback]

Jeg dømmer ikke folk for det, jeg synes bare gutter skall ha hår under armene, stussing er greit hvis det er i overkant.. Men man trenger ikke shave heller..

 

Jeg kjenner ingen som barberer armhulene..

Mulig holdningen min er litt negativ, men synes gutter skall ha hår under armene..

 

Det var kanskje dumt av meg å si det jeg sa.. Men du hvet hva jeg mener..

 

Stempler ingen.. No hard feelings, friends :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har søkt om det er andre tråder som tar opp dette temaet. Finner ingen.

 

Så, jeg har diskutert litt med kona om barbering og vi er litt uenige på et par punkter. Hva synes dere: -skal gutter være barbert under armene?

7980866[/snapback]

Nei. Man må gjerne barbere seg i ansiktet eller i underlivet, men håret under armene synes jeg bør være der.

Lenke til kommentar
Jeg har søkt om det er andre tråder som tar opp dette temaet. Finner ingen.

 

Så, jeg har diskutert litt med kona om barbering og vi er litt uenige på et par punkter. Hva synes dere: -skal gutter være barbert under armene?

7980866[/snapback]

Nei. Man må gjerne barbere seg i ansiktet eller i underlivet, men håret under armene synes jeg bør være der.

8399328[/snapback]

Hva er den store forskjellen mellom å fjerne hår i skrittet og under armene? :p

Lenke til kommentar

Alle som sier at noen "skal" ha hår eller ikke skal ha hår er fei.

 

Det er bare en fasit: hva enn gutten foretrekket selv. Hvis gutten vil ha hår. La ham ha det. Hvis han vil fjerne det, la ham gjøre det også.

 

Joda, man kan nok påstå at det er ørlite grann feminint, men en gutt trenger ikke være feminin selv om han ikke har hår under armene. (Bodybuilder som strengt tatt ikke kan kalles feminine har vel for vane å ta bort mye hår?)

 

For the record: jenter som ikke tar håret under er ikke nødvendigvis u-feminine.

 

Og forstår ikke "teh big fuzz". Det er hår under armene. Det synes knapt uansett. Og uansett igjen: hvis du liker på en måte, bare ha det på en måte. Drit i hva andre sier.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Grøss å se kvinner med hår under armene, dun skjegg og hårete legger... Stressende saker for de der tongue.gif

 

Jeg er så jævli lei av dette her. Kvinner skal faen meg være hårfrie over alt, mens menn kan leve et liv med hår både her og der. Jenter med litt hår under armene og en liten pusebart gjør INGENTING. DERE gir jenter med en liten pusebart dårlig selvtillit. Jeg har selv en svak liten "bart", men nå har jeg begynt å vokse den (noe som er et jævla herk) ettersom media og folket legger så mye press på utseende og siden dere menn sier at bart er det verste man kan se på en kvinne.

Dere gir oss dårlig selvtillit. Jenter med litt hår her og der er fint, om typen deres ikke aksepterer det liker han deg ikke godt nok.

 

Alle som sier at noen "skal" ha hår eller ikke skal ha hår er fei.

 

Det er bare en fasit: hva enn gutten foretrekket selv. Hvis gutten vil ha hår. La ham ha det. Hvis han vil fjerne det, la ham gjøre det også.

 

Joda, man kan nok påstå at det er ørlite grann feminint, men en gutt trenger ikke være feminin selv om han ikke har hår under armene. (Bodybuilder som strengt tatt ikke kan kalles feminine har vel for vane å ta bort mye hår?)

 

For the record: jenter som ikke tar håret under er ikke nødvendigvis u-feminine.

 

Og forstår ikke "teh big fuzz". Det er hår under armene. Det synes knapt uansett. Og uansett igjen: hvis du liker på en måte, bare ha det på en måte. Drit i hva andre sier.

 

Korrekt! stolt over menn som deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er langt mer hygienisk (hvem liker hår som stinker gammel svette?), og etter min mening behagelig å holde hårvekst både neden og i armhulene barbert/kort.

 

De som mener at det er homo får bare gjøre det, men de bør ikke glemme at også deres utseende sikkert blir regnet som homo av de som vokste opp for noen tiår siden. Hva som er femenin mote og ei forandrer seg med tiden.

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Det er langt mer hygienisk (hvem liker hår som stinker gammel svette?), og etter min mening behagelig å holde hårvekst både neden og i armhulene barbert/kort.

 

De som mener at det er homo får bare gjøre det, men de bør ikke glemme at også deres utseende sikkert blir regnet som homo av de som vokste opp for noen tiår siden. Hva som er femenin mote og ei forandrer seg med tiden.

Overdreven hygiene er faktisk helseskadelig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...