FrozenFish Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har søkt om det er andre tråder som tar opp dette temaet. Finner ingen. Så, jeg har diskutert litt med kona om barbering og vi er litt uenige på et par punkter. Hva synes dere: -skal gutter være barbert under armene? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg synes man burde ikke tenke på det noe serlig. men hvis det kommer altfor mye, kan man shave. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kort svar: Nei. Men, det finns selvføgelig unntak ... I tillegg trenger man kanskje ikke den største skogen under der... kan kanskje stusse litt en gang i blant Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Er det ikke litt vel feminint om en mann shaver seg under armene? Min mening. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Synes å barbere seg andre steder på kroppen enn ansiktet er feminint, med mindre det blomster som ville helvete. Så jeg er vel noe enig med det som har blitt sagt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Gutter skal selvfølgelig ha hår under armene, ekte mannfolk hvertfall. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Selv synes jeg det blir for feminint å barbere seg på andre plasser enn i skrittet og ansiktet. Men det er vel egentlig smak og behag. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Er det ikke litt vel feminint om en mann shaver seg under armene? Min mening. 7980896[/snapback] Enig der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 gutter uten hår under armene er ekkelt Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hvis du er mann ("MANN") og shaver håra under armene, er du gay. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hårene under armene skal være der, ja. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Nå kan det jo hende at jeg fornærmer noen, gjør noen oppgitt eller drar alle over en kam men; Mener det er ganske homsete av menn å shave seg under armene.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 skal kvinner ha skjegg, vokser det nei. finnes ingen grunn til å fjerne det. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hvis du er mann ("MANN") og shaver håra under armene, er du gay. Så enkelt er det. 7981131[/snapback] Word up! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Nå kan det jo hende at jeg fornærmer noen, gjør noen oppgitt eller drar alle over en kam men; Mener det er ganske homsete av menn å shave seg under armene.. 7981151[/snapback] De som blir fornærmet skal ikke bare skylle på deg for å ha krenket dem. Jeg mener det samme. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 skal kvinner ha skjegg, vokser det nei. finnes ingen grunn til å fjerne det. 7981184[/snapback] Kvinner har hårvekst de også Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Grøss å se kvinner med hår under armene, dun skjegg og hårete legger... Stressende saker for de der Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Grøss å se kvinner med hår under armene, dun skjegg og hårete legger... Stressende saker for de der 7981219[/snapback] Word Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Selvsagt skal man ha hår under armene. Det er jo sikkert greit å ta en omgang med hekklipperen hvis man ser at busken lager bulker i t-skjorta, men det er ikke kult å komme på stranda til sommern med glatt hud som en barnerompe under arma når du strekker arma til værs. Ellers takk. Behåring lenge leve. Jenter kan godt barbere seg helt ja, gjerne, yes, thanks. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Ser jeg en gutt som shaver armhulene synes jeg det er kvalmt. av alle steder gutter kan finne på å shave seg, er armhulene det verste. Ja, det slår tilogmed leggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå