Gå til innhold

Rogue instance spec!


Anbefalte innlegg

for øyeblikket er jeg 11/21/29 specced og kjører vindicators brand & latross shifting sword.

 

Vet dette buildet ser helt lol ut, men funker faktisk overaskende bra. Har ingen problemer med å toppe damage pve, og jeg er ikke den eneste som kjører dette buildet for øyeblikket.

 

Når du får såpass på med critrate at du syntes at lethality er verdt tp er det bare å kjøre det i stedet for 8% ap boost, men lethality er vel først og fremst for daggere ettersom det kun gir damage bonus på special attack crits.

 

http://www.wowhead.com/?talent=i0eboZhfVb0VzZxMe0MuRoL

 

Kan sikkert forbedres på, men det er ikke så ille som det ser ut ettersom mesteparten av dps er white dmg og du har de viktigste talentene i combat, og slipper å specce sword ettesom dette talentet er ødelagt for øyeblikket (gjør helt ned til 53% av skaden et ekstra attack faktisk ville gitt pga bugs med swingtimer reseten på mainhand.)

 

Edit: Dette er 5man pve build bare så det er sagt.

7981880[/snapback]

 

 

trenger ikke akkuratt en sånn build for å toppe DPS meteret i 5 mans group..

de fleste buids (pve build eller pvp build) kan få de på toppen av DPS meteret hvis du begynner å bruke timere... utallige ganger jeg har brent meg på det i 5 mans instancer.. sitter å venter på at tanken skal få agro , så smeller du på med dpsn din, og kansje du syns det går litt tregt, så fyrer du opp en AP trinket og en AP og bam så har du bossen i fanget.. jeg kjører Hemo for øyeblikket og det er ikke akkuratt den beste dps`n i pve, men hvis jeg vil så kan jeg smekke opp med et par 2k+ crits på 10 sec... med timer bruk vel og merke..

sitter med nesten 1500 AP+ til nå, og jeg har enda et par ting jeg skal ha i instancer

7981939[/snapback]

 

Utility(imp sap, stealth og billig cp generation) build med non daggers som funker i pve og pvp, og du har alltid cooldowns klar i tilfelle du må offtanke litt for å redde cloth osv.

 

Sa aldri at det var det beste dps buildet gjorde jeg? er et greit hybridbuild for 5man.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...