Minigud Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Heisann jeg har: OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition og jeg føler behov for mer ram og lurer på hva jeg skal kjøpe? Tar gjerne imot linker til noen rimlige som virker bra med rammen jeg har Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 ser at denne posten kanskje skulle ligget et annet sted, mulig noen kan flytte den for meg? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) ser at denne posten kanskje skulle ligget et annet sted, mulig noen kan flytte den for meg? 7981673[/snapback] viss du utdyper litt mer ,, så kan jeg sikkert hjelpe deg rammen din?1gig verson 2gig verson du kan jo bare kjøpe samme, viss det er de du har! Endret 20. februar 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Heisann jeg har: OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition 7980333[/snapback] Se på hjemmesiden til produsenten for det hovedkortet du har. Her vil testet ram-brikker stå oppført. Dermed er det lettere å finne riktig type i butikken. Påse at spesifikasjonene er tilsvarende som på den/de du har fra før (hvis den/de skal beholdes). Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Takk for svar, vel jeg har asus sli premium hovedkort, xfx 7800 gt, amd +3700 cpu og den rammen som er nevnt. Vil jeg merke stor forskjell om jeg da f.eks kjøper http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=6151 Takk! Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Heisann jeg vet det kanskje er litt dumt å bumpe denne men siden jeg enda ikke har kjøpt noe ny ram så spør jeg bare her jeg gjorde sist. Jeg ser nå at netshop har tilbud på http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=34626 noe som virker bra rimlig, men vil den virke noe bra med min ram eller burde jeg bare gå for den typen jeg har fra før av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå