Gå til innhold

trenger litt hjelp, får ikke spillt av episodene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

last ned et program som heter VLC og spill det av med det :) dette programmet funker veldig bra siden du også lett kan skifte lydspor og subtitles på anime med k og l slik at anime som kanskje er dubbet også kan sees på orginal språk. var en pain å finne alle animer på japansk før jeg lærte dette : /

Lenke til kommentar
last ned et program som heter VLC og spill det av med det :) dette programmet funker veldig bra siden du også lett kan skifte lydspor og subtitles på anime med k og l slik at anime som kanskje er dubbet også kan sees på orginal språk. var en pain å finne alle animer på japansk før jeg lærte dette : /

7980286[/snapback]

takk, jeg fant det

Endret av Guttungen
Lenke til kommentar

Anbefaler heller Combined Community Codec Pack. Den er spesielt utviklet for å spille av all anime. Bruk Media Player Classic som videoavspiller, og du kommer neppe til å ha problemer noen gang senere.

VLC er greit nok, men den takler ikke alle typer soft subs. F.eks. hadde jeg problemer med Azumanga Daioh, subbet av Kickass Anime. Undertekstene funket ikke ordentlig på VLC, men med CCCP hadde jeg ingen problemer.

Lenke til kommentar
Azumanga Daioh så jeg nettopp av kickass anime og, hadde ingen problemer med VLC. Men gjør som du vil altså :p godt mulig det er bedre svar.

7980611[/snapback]

Hm, merkelig :p Kanskje VLC har blitt oppdatert siden jeg prøvde da. Vises subtitlene med farger og alt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du bør bli skremt jo. :p Liker ikke pakker som CCCP, K-Lite osv. Media Player Classic funker heller ikke bra hos meg, 40% av filene mine klarer den ikke å spillle av, og da henger pc'n seg helt opp! Var irriterende den dagen jeg hadde uptime rekord på 30d ca.

VLC sier nå jeg :thumbs:

edit: Guttungen, skaff deg en svart-hvit manga-avatar du også ^^

edit2: dotGif88, nei kom deg ut! ;D

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Du bør bli skremt jo. :p Liker ikke pakker som CCCP, K-Lite osv. Media Player Classic funker heller ikke bra hos meg, 40% av filene mine klarer den ikke å spillle av, og da henger pc'n seg helt opp! Var irriterende den dagen jeg hadde uptime rekord på 30d ca.

7982187[/snapback]

Du kan ikke sammenligne CCCP med andre codecpakker :p Den er faktisk bra, laget av folk som vet hva de gjør :wee:

Lenke til kommentar

7982187[/snapback]

Du kan ikke sammenligne CCCP med andre codecpakker :p Den er faktisk bra, laget av folk som vet hva de gjør :wee:

7982690[/snapback]

Jeg synres VLC var helt ok, hakke prøvd CCCP så skal ikke si no der.

men er fornøyd med VLC, den fikk spillt av serien min så da gikk alt bra : :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

7982690[/snapback]

Ja, beklger. Brukte jo den litt selv. Hadde glemt hvilken det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...