SlevenMek Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 viste egentlig ikke hvor jeg skulle poste denna tråden.. men akkurat lasta ned en ny animie serie, og får ikke spillt den av.. det står at det er en OGM-fil.. noen som kan hjelpe meg? takk for svar Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 last ned et program som heter VLC og spill det av med det dette programmet funker veldig bra siden du også lett kan skifte lydspor og subtitles på anime med k og l slik at anime som kanskje er dubbet også kan sees på orginal språk. var en pain å finne alle animer på japansk før jeg lærte dette : / Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) last ned et program som heter VLC og spill det av med det dette programmet funker veldig bra siden du også lett kan skifte lydspor og subtitles på anime med k og l slik at anime som kanskje er dubbet også kan sees på orginal språk. var en pain å finne alle animer på japansk før jeg lærte dette : / 7980286[/snapback] takk, jeg fant det Endret 19. februar 2007 av Guttungen Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Anbefaler heller Combined Community Codec Pack. Den er spesielt utviklet for å spille av all anime. Bruk Media Player Classic som videoavspiller, og du kommer neppe til å ha problemer noen gang senere. VLC er greit nok, men den takler ikke alle typer soft subs. F.eks. hadde jeg problemer med Azumanga Daioh, subbet av Kickass Anime. Undertekstene funket ikke ordentlig på VLC, men med CCCP hadde jeg ingen problemer. Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Azumanga Daioh så jeg nettopp av kickass anime og, hadde ingen problemer med VLC. Men gjør som du vil altså godt mulig det er bedre svar. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Azumanga Daioh så jeg nettopp av kickass anime og, hadde ingen problemer med VLC. Men gjør som du vil altså godt mulig det er bedre svar. 7980611[/snapback] Hm, merkelig Kanskje VLC har blitt oppdatert siden jeg prøvde da. Vises subtitlene med farger og alt? Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) jada rødt i openingen og gult i selve anime My bad. De var A-F fansubs Kickass var en annen anime Endret 19. februar 2007 av akan Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 jada rødt i openingen og gult i selve anime 7980656[/snapback] Ok, da har den blitt oppdatert, fordi den gjorde ikke det da jeg prøvde den Jaja, jeg anbefaler uansett CCCP, bare fordi jeg ikke liker GUIen til VLC Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 CCCP får også en anbefaling av meg. Den gjør alle slags filmfiler jeg har vært borti mulig å spille av på windows media player... f.eks. Som sagt i beste kvalitet. Hoho, om du sjekker ut denne så må du ikke bli skremt av den komunistlignende designen eller...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Du bør bli skremt jo. Liker ikke pakker som CCCP, K-Lite osv. Media Player Classic funker heller ikke bra hos meg, 40% av filene mine klarer den ikke å spillle av, og da henger pc'n seg helt opp! Var irriterende den dagen jeg hadde uptime rekord på 30d ca. VLC sier nå jeg edit: Guttungen, skaff deg en svart-hvit manga-avatar du også ^^ edit2: dotGif88, nei kom deg ut! ;D Endret 20. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vil og anbefale CCCP, bare at eg bruker det saman med zoomplayer. Har enda ikkje møtt på ei video fil eg ikkje har fått spelt av. Ellers håper eg at ein anime avatar er grei ^^ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du bør bli skremt jo. Liker ikke pakker som CCCP, K-Lite osv. Media Player Classic funker heller ikke bra hos meg, 40% av filene mine klarer den ikke å spillle av, og da henger pc'n seg helt opp! Var irriterende den dagen jeg hadde uptime rekord på 30d ca. 7982187[/snapback] Du kan ikke sammenligne CCCP med andre codecpakker Den er faktisk bra, laget av folk som vet hva de gjør Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Du bør bli skremt jo. Liker ikke pakker som CCCP, K-Lite osv. Media Player Classic funker heller ikke bra hos meg, 40% av filene mine klarer den ikke å spillle av, og da henger pc'n seg helt opp! Var irriterende den dagen jeg hadde uptime rekord på 30d ca. 7982187[/snapback] Du kan ikke sammenligne CCCP med andre codecpakker Den er faktisk bra, laget av folk som vet hva de gjør 7982690[/snapback] Jeg synres VLC var helt ok, hakke prøvd CCCP så skal ikke si no der. men er fornøyd med VLC, den fikk spillt av serien min så da gikk alt bra : Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du kan ikke sammenligne CCCP med andre codecpakker Den er faktisk bra, laget av folk som vet hva de gjør 7982690[/snapback] Ja, beklger. Brukte jo den litt selv. Hadde glemt hvilken det var. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hihi, det er 3 mot 2 (minus trådstarter), CCCP vinner! Svarthvit anime/manga (manga i mitt tilfelle) FTW Endret 20. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå