Nauz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei Mitt logitech mediakeyboard har begynt å spille på refrenget, så trenger et nytt tastatur. Er veldig fornøyd med det jeg har nå, men har liksom lyst til å prøve noe nytt. Har titta på Logitech g15, men syntes prisen er litt stiv Har også prøvd Saitek eclipse, som falt veldig i smak, men skulle gjerna hatt noen mediaknapper.. Så lurer litt på om noen kan anbefale meg et tastatur? Det skal brukes til skriving og gaming, helst under 400kr og med noen mediaknapper Mvh mr.nauz Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hvis du liker "bærbartaster" så kan jeg anbefale dette: Link Fåes også i svart Endret 19. februar 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Det så egentlig veldig fint ut. Liker laptop tastatur veldig siden jeg syntes knappene liksom går "fortere ned". Grunnen til at jeg skal bytte tastatur er at på det jeg har nå har nærmest knappene klistret seg fast virker det som. Hvordan er det med Mediaknapper på tastaturet? syntes det så ut som om det var litt tett mellom tastene.. men det går nok Er det noen som har prøvd Saitek Slimline Multimedia( sort og rødt) ? Endret 19. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg syns mediatastene er helt nydelige! Ingen drivere som kreves, bare en liten og lett konfigurasjon i det programmet du ønsker å bruke de i. (noen programmer funker uten konfig og, men det er så lett at det spiller ingen rolle). Det er god avstand mellom mediatastene. I starten syns jeg det var litt uvant, men ble veldig fort vant til det. Syns selv at tastaturet er en drøm og skrive på, når jeg skriver på vanlig tastatur nå er det som å vasse i gjørme Edit: Missforstod muligens det med avstanden. Er litt tett til å begynne med, men dette (for meg iallfall) gikk ekstremt for å vende seg til. Og de tastene som ligger litt rart til er ikke de du bruker oftest. Endret 19. februar 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Høres bra ut Skal virkelig vurdere dette tastaturet. Har blitt ganske vandt til å bruke en sånn støtte til håndledda( som på feks g15 og eclipse).. eller ser alt strålende ut Endret 19. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Høres bra ut Skal virkelig vurdere dette tastaturet. Har blitt ganske vandt til å bruke en sånn støtte til håndledda( som på feks g15 og eclipse).. eller ser alt strålende ut 7980204[/snapback] Hehe, kan svare på den og. Hadde et logitech mediakeyboard før. Og her var det håndleddstøtte, og uten den var det tastaturet helt forferdelig. Men dette tastaturet er ganske så lavt, så da går det veldig fint, syns nå jeg. Som sagt så er det litt uvant i starten, men etter et par dager med bruk går det seg til. Kunne ikke tenkt meg et annet tastatur egetlig, snill pris er det og! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Takk for hjelpen Chris_LoX. Tror nok kanskje valget blir det tastaturet. Mvh Mr.Nauz Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 0 problem. Håper du blir fornøyd! Husk å sjekk prisguiden for beste pris da Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg bruker Logitech DiNovo Desktop, som er utrolig sexy å se til, og kanondigg å bruke, synes i hvertfall jeg. Koster litt, men er verdt pengene: https://prisguiden.no/product.php?productId=36611 Har falt for Edge tastaturet til Logitech, så nå skal jeg handle dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=53796 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Speed-Link har også et par fine laptop-tastatur i aluminium. SHG har Speed-Link - SL-6465 på lager. Selv går jeg å venter på at de får inn SL-6469. Bilde av SL-6469: Endret 20. februar 2007 av Morten K Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ooooh.. det så digg ut. Bare synd at det er kablet.. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Til spilling: Kabel = bra Ikke kabel = ikke bra Men, etter det jeg har sett får du de tastaturene der som trådløse også, hvis du bare googler litt på "speed-link keyboards". Til å ha på en HTPC i stua må de jo være geniale som trådløse, med både belysning og et tiltalende utseende (og da er ikke middels gode taster noe problem heller). http://www.speed-link.de/prod.php?lang=de&...num=SL-6495-SSV <- feks.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 det var sinsykt pent.. Noen som veit når de kommer til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå