Gå til innhold

Verdens beste land (rnd 1, avstemning 4/12)

Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg bor i Norge, kan jeg ikke uttale meg. Men ifølge statestikker er Norge det landet som er best å bo i.

7980148[/snapback]

Men dette handler ikke om levestandard og penger, men om kjærlighet! Ja, det står svart på hvitt at Norge er verdens beste land å bo i, og at Sveits er nr 2, Sverige 3, Japan 4 eller noe liknende. Men denne kåringa dreier seg om hvilke land dere LIKER. Stem med hjertet, ikke la litt slum og fattigdom hindre deg fra å stemme Sør-Afrika f eks.

Lenke til kommentar
Norge er med!!

Ja, jeg tar med Norge i konkurransen! Jeg skal poste tråden på flere internasjonale forum, nemlig! DERE oppfordres til å gjøre det samme! Denne runden skal vi klare 500 stemmer  :thumbup:

7980961[/snapback]

Norge er ikke med likevel. Tråden ble dårlig mottatt på forumet.

Lenke til kommentar
Norge er med!!

Ja, jeg tar med Norge i konkurransen! Jeg skal poste tråden på flere internasjonale forum, nemlig! DERE oppfordres til å gjøre det samme! Denne runden skal vi klare 500 stemmer  :thumbup:

7980961[/snapback]

7981233[/snapback]

Du vet at det finnes en "Rediger"-knapp?

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
Norge er med!!

7980961[/snapback]

7981233[/snapback]

Du vet at det finnes en "Rediger"-knapp?

7981245[/snapback]

Faen. Jaja. Men det er tidsbegrensning på å bruke den?

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på Somalia og Somalialand? :D

7982171[/snapback]

Somaliland er en del av Somalia (muligens også deler av Ethiopia?) som har erklært seg selvstendig. Det har vært mye bråk i Somalia den siste tiden, og jeg tror det er islamister fra Somaliland som står bak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...