frixy Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei, jeg har et skjermkort VIA/S3G UniChrome Pro IGP med 64 mb delt minne. Det er på en laptop, og jeg lurer på hvordan jeg får dette til å yte maks? Går det an å overklokke innebygde skjermkort? Glad for svar Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 det er nok desverre et skjermkort du ikke får mye ut av uansett... egner seg nok ikke til stort annent enn å få bilde på skjermen, word, mail og surfing :/ Lenke til kommentar
frixy Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hei, jeg har et skjermkort VIA/S3G UniChrome Pro IGP med 64 mb delt minne. Det er på en laptop, og jeg lurer på hvordan jeg får dette til å yte maks? Går det an å overklokke innebygde skjermkort? Glad for svar 7979974[/snapback] Ja jeg vet at det er dårlig, men jeg bare lurte på om det finnes en måte å få det til å yte best mulig? PS. Den klarer f.eks. Need for speed porsche 2000, så ikke baaaare word EDIT. Går det an å bytte skjermkort selv på en bærbar pc? Denne er Fujitsu Siemens Amilo L7300T. Endret 19. februar 2007 av frixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå