roonaldo Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Tenkte meg å kjøpe et Micro SD minnekort på 1GB på yaha.no siden det er ganske billig der (106kr+frakt) men er butikken til å stole på? http://www.yaha.no/y.asp?pd=223989&og=25&hg=128&ug=175 På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Tenkte meg å kjøpe et Micro SD minnekort på 1GB på yaha.no siden det er ganske billig der (106kr+frakt) men er butikken til å stole på?http://www.yaha.no/y.asp?pd=223989&og=25&hg=128&ug=175 På forhånd takk! 7979947[/snapback] Glodd i Prisgudie etter erfaringer med siden? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 aldri hoert om butikken.. paa om oss skriver de "Vi innehar Norges lengste erfaring fra e-handel(1995)" mens Brønnøysundregistrene viser Registrert i Enhetsregisteret: 10.08.2006 Stiftelsesdato: 07.07.2006 men det er vel bare aa proeve, det verste som kan skje er vel at du ikke faar varen.. og om du i saafall har betalt paa forhaand har du forbrukerkjoepslaaven i bakhaand, og forbrukerraadet som siste utvei.. Lenke til kommentar
coban Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Er man i tvil - eller er ting for billig til å være sant så ikke gjør det. Du sparer 50,- NOK på å handle hos en seriøs forhandler/butikk. Det er snakk om en Kebab - bare at den smaker piss og du må gå hele veien ned tilbake og klage. Ikke verdt det:-) Men det hadde jo vært fint om du kunne dokumentere om de er en seriøs aktør, sett navnet dems flere ganger på prisguiden nå, de kommer ganske høyt opp på listen. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Sant Changis.... Men det kan da være et lite markedsføringstriks? Man aner ikke. Men du har lover på din side uansett... Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) aldri hoert om butikken..paa om oss skriver de "Vi innehar Norges lengste erfaring fra e-handel(1995)" mens Brønnøysundregistrene viser Registrert i Enhetsregisteret: 10.08.2006 Stiftelsesdato: 07.07.2006 Det at butikken hevder å ha erfaring fra 1995 vil eg tru er fordi det er folk som tidligere har jobbet hos PSData som jobber der idag Skal ganske snart bestille en 22" lcd der, og håper på god service og rask levering som eg får inntrykket av at det er der utifra erfaringene eg leser i prisguiden Endret 9. november 2007 av PanzerLoco Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Har handlet der en gang tidligere. Bare positivt! Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Har handlet en del DVD-plater derfra. Ikke opplevd noen problemer. Helt standard leveringstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå