Gå til innhold

ATI Radeon Xpress X1150 OK for gaming?

catosim

Anbefalte innlegg

Vil et ATI Radeon Xpress X1150 fungere noenlunde til spilling?

Det er ikke snakk om de tyngste spillene slik som WoW etc...

Er forresten AMD TurionTM 64 X2 Dual-Core TL-50 en grei prosessor til samme bruk?

MVH

Ca2

Endret av catosim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WoW bør fungere på det kortet (selv om oppløsningen ikke blir den heftigste) og TL-50 er en prosessor som holder i lange baner til dette spillet (skjermkortet er en mye større flaskehals enn prosessoren).

7980093[/snapback]

OK det var jo oppløftende.

Slurvet kanskje litt med språkbruken, jeg mente å si at det IKKE var meningen å spille WoW. Nå vet jeg forsåvidt ikke om dette er et spsielt tungt spill.

Det er min niese på 11 år som skal kjøpe seg en laptop - så jeg håper virkelig det ikke dreier seg om slike spill........

Ca2

Endret av catosim
Lenke til kommentar

aha, sånn å forstå. Vel, uten å trekke noen forhastede slutninger dreier det seg da ikke om CS, battlefield eller den gata ventle? Har hørt at Sims 2 er populært for jenter i den aldersgruppen, men det bør ikke bli noe problem hverken i forhold til X1150 skjermkort eller TL50-prosessor.

Lenke til kommentar
litt off topic men; amd MK 36(2 ghz), 1gb ram, go7200 eller amd TL 50, 512mb ram, X1100? første 200 kr billigere:P (6800kr) til generelt bruk (spill film inett osv)

7981494[/snapback]

Den føste grunnet dobbel ram men disse to blir uansett like dårlige eller "bra" til dine bruksomeråder.

TL 50 igjen er en nyere prosessor og er nok dyrere grunnet dette men det er ikke prosessorene som er flaskehalsen på disse maskinene men skjermkortene da de er like dårlige begge to.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...