Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kjøp av 4x4


TheKims

Anbefalte innlegg

Hei leter en en 4 hjulstrekk til maks 80000kr. bør være billig i drift og plass til 5. har sett litt på kia sportage 2,0 og daihatsu terios 1,3. kiaen ser penest ut men har hørt at den er dyr i drift, daihatsuen regner jeg med er billig i drift siden det er 1,3. hvilken bør jeg velge? Er det noen andre biler jeg burde vurdere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suzuki har mange mulige modeller... Vitara bør være innen rekkevidde. Da får du en erkeekte 4wd med reduksjonsgir og ramme. Den tåler en støyt. Men det var dette med drivstofføkonomi da... :!: Jeg hadde forgjengeren, SJ413, som min første bil... skikkelig kul bil det!

 

Baleno'en er kanskje en mer familiebil, men er en veldig enkel bil konstruksjonsmessig. Men lite feil fra det jeg vet. Ignis'en har morfar hatt, og den er en liten og praktisk 4wd men det er ikke bilen du frakter mennesker i! :)

 

Jeg kjører rundt Wagon R+, billig og driftssikker liten 4wd som er genial i by på vinterføre. Dessverre bare 4 seter, men det holder for meg.

 

Jeg ville også ha tatt en titt på Honda HRV. Den er ikke dum...

Lenke til kommentar
240 drikker som en nordlending på sprittur til syden. Ingen tvil der.

8002053[/snapback]

Er viktig med gode plugger på 240.

Er ikke noe problem å kjøre en 240 på 0.7 på langkjøring på vinteren med bagasje og piggdekk :thumbup:

8002119[/snapback]

 

hvordan i f har du klart det? du må jo ha bytta motor i bilen eller så har du blitt tauet mens bilen står å går på tomgang. volvoen min brukte en tank på 42 mil å da lå jeg ikke over 100

Lenke til kommentar
hvordan i f har du klart det? du må jo ha bytta motor i bilen eller så har du blitt tauet mens bilen står å går på tomgang. volvoen min brukte en tank på 42 mil å da lå jeg ikke over 100

8006550[/snapback]

Er ikke jeg men noen i slekta.

Såvidt jeg vet så har de ikke gjort noe spesielt, men generelt god stand og godt vedlikehold hjelper på.

Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk dette var en 740, uten at jeg skal si det for sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...