ostenxx Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei! Lurer på om dere vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette problemet på en IBM Aptiva PC med Intel Pentium 2 400 MHz prosessor og Windows 98 Se? Det er et eller annet styr med MSDOS og ikke godkjente drivere, eller noe i den dur! Har personlig på følelsen av at det skylles et virus, dessuten har jeg aldri formatert maskinen siden vi fikk den i 1998. Det trengs! Men pappa er ikke særlig interresert i å gjøre dette da han bruker e-post applikasjonen online.no og har ganske mye mail lagret der! Jeg har jo på nåværende tidspunkt ikke mulighet for å brenne disse mailene, dessuten vet jeg ikke hvordan han kan fortsette å bruke e-posten etter at jeg har formatert og lagt inn Windows 98 på nytt! Har noen forslag til løsning på problemet, eventuelle tips? Hilsen Øystein Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hmm. Er du sikker på det ikke er jumperene som står på samme setting? Altså 2xMaster eller 2xSlave? Det kan føre til det du har beskrevet.... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 21:24, skrev ostenXX:Hei!Lurer på om dere vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette problemet på en IBM Aptiva PC med Intel Pentium 2 400 MHz prosessor og Windows 98 Se?Det er et eller annet styr med MSDOS og ikke godkjente drivere, eller noe i den dur!Har personlig på følelsen av at det skylles et virus, dessuten har jeg aldri formatert maskinen siden vi fikk den i 1998. Det trengs!Men pappa er ikke særlig interresert i å gjøre dette da han bruker e-post applikasjonen online.no og har ganske mye mail lagret der! Jeg har jo på nåværende tidspunkt ikke mulighet for å brenne disse mailene, dessuten vet jeg ikke hvordan han kan fortsette å bruke e-posten etter at jeg har formatert og lagt inn Windows 98 på nytt!Har noen forslag til løsning på problemet, eventuelle tips?Hilsen Øystein Hvis han bruker online.no, burde ikke mailene ligge lagret på serveren til telenor da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Typhon skrev (2002-12-05 21:48):Hvis han bruker online.no, burde ikke mailene ligge lagret på serveren til telenor da? Nei de gjør ikke det etter at du har lest mailen din? Har du ikke noen nye mailer liggende så sier mailleseren ingen nye meldinger/mailer? Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hadde samme problem føpr jeg også etter å ha installert gammel version av Nero :sad: Formaterte, og alt ble gull vært igjen Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Bruk denne til å lagre e-posten før du formaterer! Har selv brukt den flere ganger med godt resultat.. http://download.com.com/3000-2242-10113279...tml?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå