Gjest Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg beundrer han som greier å spille så bra, og gjøre oss så interessert Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er videobloggen til ein fyr som kaller seg Daxflame, Disse filmane er noko av da sjukaste eg har sitt Eg vil bare sei at den guten har mest sansynnleg har store psykiske problem, som kansje ikkje bør bli led av, men dette for vær eit unntak 7979559[/snapback] Han høres jo akkurat ut som denna fyren! Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 nå gadd ikke jeg se gjennom alle de vbloggene, men utifra den ene jeg så fikk jeg inntrykket av at denne fyren ikke er helt naglet. Minnet meg litt om en sånn skrulling som en dag velter inn på skolen med AK-47'en til gamlingen... men det er vel sansynligvis bare bull. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hahaaa^^ elsker "last blogg ever" edit Her er en kar som mener han er faek, lagd flere repotasjer om han UtubeDrama sitt syn 7994903[/snapback] Kontoen er suspandert ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå