Mister t Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg lurer på om jeg kan bruke en standard PSU på et Compaq hovedkort, eller er det kun Compaq på Compaq? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 litt vanskelig aa si siden du ikke nevner noe annet en merke (det blir litt som "kan man bruke bensin i en bmw" Men mest sannsynlig ja, Compaq er flinke til aa si at du BARE maa bruke compaq spare parts.. som ofte kan vaere dyrere en sine motparter og tilogmed daarligere kvalitet.. men kan ikke tenke meg at de legger det saa drastisk opp at de ikke foelger ATX standarden.. har du et bilde kan vi si ja eller nei med en gang... Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har et Compaq hovedkort som jeg ikke vet noe mer enn at det heter MS-6657 ver 4.1. Men jeg kan ta et bilde hvis det hjelper? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Det viste seg at det var noe galt med PSU'en, så etter jeg byttet den så virket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå