klingtai Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Ved litt studering av paralellporten, litt kunnskap i elektronikk, og et program som kan håndtere FSK (Frequency Shift Keying), så burde det være mulig å mekke det selv også. :smile: Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Ja, jeg har allerede studert det, og funnet et par sider som skal hjelpe meg godt på vei. Tenker pa på å bruke en kassettspiller til commodore på en PC. Jeg tror det finnes drivere også, i hvertfall til linux. Jeg skal samle linkene og legge de ut her om et par minutter. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Diverse linker: C64 Adapter Commodore 64-128 Cassette Commodore 64 Cassette pinout Commodore 64 Service Manual Cassette Interface Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 18:47, skrev the_ruthless:Det burde væffal gå ann å koble videospiller til skjermkort&lydkort, for overføring av filmer i ene eller andre retninga.Vet ikke. Det går fint med TV-kort (for å kopiere til PC) og skjermkort med TV-utgang (for å kopiere til videokassett) Lydkort og TV-kort har de lyd-tilkoblingene man trenger. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Nå er det ikke video jeg skal lage, men data i form av filer osv... Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hei! Er det noen som har svar på det 3. spørsmålet han stiller; Om det finnes noen Tape-baserte lagringsmedium som er billige der stasjonene også er billige? Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg foretrekker å bruke LTO ultrium, med 100/200GB per tape. Tapene koster ca 700, kommer an på om du kjøper mange av gangen. Tapedriven er rimelig dyr. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå