Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondomer bak kassa på Rema.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som sagt tidliger så kan kondomer brukes til så mangt, innklusiv å beskytte dildoen mot tarmbakterier når man bruker den i rumpa.

Tenk på det neste gang du handler kondomer.

problemet er at kondomer har noe med sex og gjøre og grunnet alles forskjellige preferanser til kondomer så kan det lett bli en falu opplevelse.

Vet jo aldri hva dama bak kassa tenker påmens hun smiler lurt til deg.

7986374[/snapback]

Slik kan kondomer også brukes. :)
Lenke til kommentar
tviler på at noen bryr seg om du kjøper kondomer. Må være den mest naturlige saken i verden vel..

7980608[/snapback]

Klart folk bryr seg. Jeg husker enda de som kjøpte da jeg jobba på Rimi :p

(Kødda)

 

Men seriøst, det er ikkke en mest naturlige ting i verden å kjøpe kondomer! Det mest naturlige er å kjøpe brød og melk. Det kan umulig likestilles.. I allfall av kjøp på dagligvare.

7982041[/snapback]

 

Joda, er forsåvidt enig i det. Tok nok litt hardt i, men uansett. Alle vet at mennesker har sex. Og alle vet at man bør bruke en eller annen form for prevansjon når man har sex. Så det å kjøpe en pakke kondomer, burde ikke være annet enn naturlig. Men dessverre er det nok ikke helt naturlig for folk flest ennå.

Lenke til kommentar
Jeg jobber i butikk og kan garantere dere: ingen ansatte gidder å løfte på øyenbrynet engang om folk kjøper seg en pakke kondomer e.l.

Er det andre kunder som er problemet/flaut ovenfor, så vent til det er lite folk i kassa ;)

7987743[/snapback]

 

Det kommer jo helt an på hvilken butikk du går i. Er den litt liten lokal sjappe med gamle skravlekjærringer, så har de en tendens til å bry seg med det meste.

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke helt hvor sånn i farten men det er mulig å bestille gratis kondomer på nettet. Gjort det selv derfra et par ganger så har et lite lager hjemme...

7990114[/snapback]

 

 

Nå har faktisk kondomer datostempling for holdbarheten så pass på dato før du hiver deg i senga...

Plutslig står du der som far alikavel.

Lenke til kommentar

Har kjøpt kondomer på butikk en gang. Kjøpte øl, røyk, tyggis, deo, å en pakke kondomer. Hadde en gammel dame bak meg, som sa surt. "Ja vi ser jo hva dagens unger gjør, kjøpe kondomer å øl midt på dagen" Da ble jeg flau, kan dog si at jeg svarte damen med. "Jeg kan kjøpe en pakke six-pack & kondomer til seg også vis du vil"

 

Men har ALDRI kjøpt kondomer etter den gangen. Fault for alle så rart på meg.

Lenke til kommentar

Hvis det er så flaut å kjøpe i butikk, kan en jo alltids ta turen innom toalettet på hotell/resturant/utested, mange steder pleier å ha automater.

 

Vet imidlertid ikke hvordan kvaliteten er på disse.

 

Ellers går det jo alltid an å ta en tur innom legekontorer, etc.. Legekontoret nedfor meg iallefall en stor skål av type "værsågogd-ta" stående på venteværelset.

 

Fikk litt underholdning mens jeg ventet sist, en liten pjokk som knapt kan ha vært åtte var sikker på at det måtte være sukkkertøy, til morens store gru. :!:

 

Edit: Rettskriving ja... :whistle:

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Haha, artig det der. Men nå kommer vel snart KRF med et forslag til forbud mot å handle kondomer etter klokka 1800, ettersom det senker mengden tilfeldig sex (yeah right) akkurat som det "senket helgefylla" når folk ikke lengre kunne kjøpe alkohol i butikk etter et visst klokkeslett.

 

Såpass ja.. Idiotisk forslag.. Har ikke kjøpt kondomer i Norge på lang tid selv så har ikke opplevd noen av disse noen plasseringene. Mine kondomer får jeg av sjefen min på jobben :!: Har tatt noen "få" dusin derifra ja ;)

 

Det er viktig å ta vare på sine ansatte.

7981559[/snapback]

Åssen jobb har du? :cool:

 

En jeg kjenner var innomk butikken jeg jobber på sammen med den gørrstygge dama si og skulle kjøpe condoms. Han la pakka oppå disken og så plutselig at det var jeg som satt bak disken. Jeg utnytta situasjonen max, og gjorde alt jeg skulle gjøre så tregt som mulig, mens jeg hadde en lurt smil om munnen. Når han da skulle betale, eller det var den stygge dama som betalte når jeg tenker etter begynte jeg å småhikste litt av latter, så de bare løp avgårde med komdompakka og fikk så vitt med seg pengene sine :!:

 

Vet at dette er utrolig drittsekk gjort, men skal inrømme at jeg og han som var innom kanskje ikke er verdens beste venner.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...