Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondomer bak kassa på Rema.


Anbefalte innlegg

Angående plasseringen så er det jo mye enklere når kondomene er plassert sammen med tyggegummien som er plassert over båndet.

Det er litt vanbskeligere og stjele rett forran øynene på kassadama/mannen.

Har sett denne løsningen før i mange butikker.

7979432[/snapback]

Neida, bare kjøpe en pakke tygggummi og snarfe med seg en pakke eller 3 små når man tar armen forbi der.

Skulle ha vært kort ja, samme som tobakk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan nok inrømme at jeg kom løpende , svett og jævli og spurte etter kondom klokken ca. 23:00 på en lørdag.. De i kassa fikk jeg en liten latter om det ;)

7980773[/snapback]

Haha, artig det der. Men nå kommer vel snart KRF med et forslag til forbud mot å handle kondomer etter klokka 1800, ettersom det senker mengden tilfeldig sex (yeah right) akkurat som det "senket helgefylla" når folk ikke lengre kunne kjøpe alkohol i butikk etter et visst klokkeslett.

 

 

For min del gjør det fint lite om kondomene henger bak kassa eller ei, men for de som er flaue så forstår jeg at det kan være kjipt å måtte halvskrike til ei kassadame med høreapparat "Kunne jeg få ei pakke kondomer?!" når man står i samme butikken som halve slekta og en stor gjeng naboer handler.

Lenke til kommentar

Vi har kondomene på Vensafe-kort i butikken jeg jobber (Prix) og det er vel en løsning som fungerer godt, siden ingen trenger å se hva du kjøper (utenom kassereren da selvsagt). Dette hindrer også tyveri.

 

Det kjedelige er når Vensafen slår seg vrang, eller kasserer glemmer å aktivere kortet, slik at du må spørre de ansatte om hjelp. Så må man låse opp Vensafen, spørre hva man skulle ha, og så dra det ut av reolene i Vensafen. Skjedd flere ganger på jobben, ikke alltid de er like høye i hatten.

 

Det er ikke mange som kjøper kondomer, riktig nok. Har jobbet der som ekstrahjelp siden oktober og har vel solgt to pakker.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Haha, artig det der. Men nå kommer vel snart KRF med et forslag til forbud mot å handle kondomer etter klokka 1800, ettersom det senker mengden tilfeldig sex (yeah right) akkurat som det "senket helgefylla" når folk ikke lengre kunne kjøpe alkohol i butikk etter et visst klokkeslett.

 

Såpass ja.. Idiotisk forslag.. Har ikke kjøpt kondomer i Norge på lang tid selv så har ikke opplevd noen av disse noen plasseringene. Mine kondomer får jeg av sjefen min på jobben :!: Har tatt noen "få" dusin derifra ja ;)

 

Det er viktig å ta vare på sine ansatte.

Lenke til kommentar
tviler på at noen bryr seg om du kjøper kondomer. Må være den mest naturlige saken i verden vel..

7980608[/snapback]

Klart folk bryr seg. Jeg husker enda de som kjøpte da jeg jobba på Rimi :p

(Kødda)

 

Men seriøst, det er ikkke en mest naturlige ting i verden å kjøpe kondomer! Det mest naturlige er å kjøpe brød og melk. Det kan umulig likestilles.. I allfall av kjøp på dagligvare.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Er det noe problem, du spør jo bare etter en pakke med kondomer, den som sitter i kassen skal vel ikke bry seg om hva du kjøper. Han/hun kommer nok ikke til å si at akkurat du kjøpte en pakke kondomer. Uansett så burde ikke det helle rgjort deg noe, det er helt naturlig og kjøpe kondomer...

7980641[/snapback]

 

Det finnes mange rare folk som sitter i kassa, så akkurat det skal du ikke være for sikker på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

hehe.. true dat true dat, freaks overalt.

Hvis det er ett stort problem for trådstarter å kjøpe kondomer over disk så er internett/postordre ett fullgodt alternativ. Skjønt, det bør ikke være ett problem, som sagt tidligere i tråden, det betyr ingenting annet enn at du er seksuelt aktiv, og beskytter deg og din partner fra ulumskheter(enten STD eller 18 år med utgifter)..

 

Forslag: gå inn på rema på en mandag, gå til kassen, si du skal ha 3 pakker kondomer, da det snart er helg :p

Lenke til kommentar
Egentlig er ikke dette noe problem for meg, er nemlig sterilisert og bor i et fast forhold med kone og barn.

7979349[/snapback]

Hei, Litt utenom emnet.

Men hvordan/hva gjøres for å bli sterilisert?

Vondt?

Langtids inngrep?

 

Og i etter kant,

Hva med kjønnsdriften, still horny?

Kommer det noe fortsatt ut av løken?

Eller er det tappekran på pungen?

Og ellers andre ting vedrørende dette og din erfaring?

er under vurdering på sikt (ett nervøst hehe) :)

Lenke til kommentar

Steriliserin:

Først går man til fastlegen sin og yterer at man ønsker sterilisering.

Det blir en liten spørrerunde på hvorfor, om man er sikker og om man kan tenke seg til å få det utført på en privat klinikk.

Velger man det offentlige er prisen relativt billig (under 2000.-) men man må vente år om man bor som jeg gjør i Trondheim

Valgte privat klinikk, noe som kosta 4000.- for inngrepet.

 

Selve operasjonen er ikke så smertefull men ikke behagelig heller.

Operasjonen skjer under lokalbedøvelse og hver testikkel bedøves hver for seg.

Når bøvelsen er satt så kutter de et 1-2 cm langt snitt i pungen på den sida testikkelen ligger.

Deretter så klippes et lite stykke av sædlederen bort og endene brettes tilbake og sys.

Snittet i pungen syes med innvendige sting med tråd som går i oppløsning etterhvert.

Samme prosedyre går for den andre testikkelen.

Bedøvelsen går ut omtrent når man går ut døra på klinikken så de smertestillende tablettene er kjekke å ha.

 

Etter noen dager begynner smertene og gi seg og etter en måned har sårene grodd komplett om man ikke har fått infeksjon i såret, noe jeg fikk og endet opp med en trådbit stikkende ut av et væskende sår i pungen.

Om man får en slik reaksjon kan man enten gå til lege og få tråden fjernet dersom mulig eller man venter til den kommer ut av seg selv slik jeg gjorde.

Man kan også få bitestikkelbetennelse etter en slik operasjon, det fikk jeg også og det er ikke behagelig for å si det sånn.

Har gått på penicilinkur for betennelsen men har fortsatt en liten klump på bitestikkelen som skal undersøkes med ultralyd i morra.

Man kan aldri være for sikker når det kommer til klumper der nede.

 

Hva sexlysten angår så er den upåklagelig.

Det eneste dette inngrepet gjør er å hindre sædcellene å nå sædblæra og deretter periferien, hvor nå det måtte være.

Både sædproduksjonen og hormonproduksjonen i testiklene er den samme bortsett fra at 100% av sædcellene nå går til resirkulasjon.

Ballesspreng vil man føle i noen uker etter inngrepet inntil kroppen har omstilt produksjonen til 100% resirkulering.

Mye resirkuleres i utgangspunktet fordi kroppen overproduserer sædceller.

 

Både mengde væske og funksjon av utstyret er eksakt den samme som før bortsett at jeg ikke kan gjøre noen gravid lengere.

 

Brukte kondomer før dette inngrepet fordi kona fikk så ubehagelige bivirkninger av piller.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Som sagt tidliger så kan kondomer brukes til så mangt, innklusiv å beskytte dildoen mot tarmbakterier når man bruker den i rumpa.

Tenk på det neste gang du handler kondomer.

problemet er at kondomer har noe med sex og gjøre og grunnet alles forskjellige preferanser til kondomer så kan det lett bli en falu opplevelse.

Vet jo aldri hva dama bak kassa tenker påmens hun smiler lurt til deg.

Lenke til kommentar
tviler på at noen bryr seg om du kjøper kondomer. Må være den mest naturlige saken i verden vel..

7980608[/snapback]

 

Slik kan man vel selvfølgelig se på det. Men hvis du hadde ansiktet fullt av kviser så hadde ikke jeg brydd meg så mye om det. Men for deg hadde det sikkert vært mye værre :!: Det er mange sjenerte tenåringer som vil kvie seg for å handle kondomer på Rema heretter.

 

Husker jeg leste engang at før i tiden når eldre, velsituierte, herremenn skulle kjøpe kondomer på apoteket. Så la de diskret to fingre på disken (V-tegnet?), dette var tegnet for kondomer (vanlig type). Haha! :!: Kanskje må det tilbake igjen?

Lenke til kommentar

Det finnes mange sladrete kassedamer. De er av den verste sorten :p Så jeg skjønner godt at noen synes det er ubehagelig å måtte spørre etter kondomer. Uansett så anbefaler jeg folk heller å gå på en annen butikk, handle på nettet eller på apoteket - så løses problemet på en enkel og relativt smertefri måte. Til SteffyPants sitt innlegg: man kan kjøpe kondomer litt før 2min før samleiet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...