Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondomer bak kassa på Rema.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer jo helt an på hvilken butikk du går i. Er den litt liten lokal sjappe med gamle skravlekjærringer, så har de en tendens til å bry seg med det meste.

7989911[/snapback]

Kan ikke si jeg ser problemet med å gå i en annen butikk da :p

 

Kanskje verre om man bor på et gudsforlatt sted med kun en butikk... men de fleste har vel venner som klarer å kjøpe kondomer. Da kan man jo bare få en av dem til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Er alltid like morsomt å sitte i kassen når en liten gjeng med fjortisser skal kjøpe sine første kondomer. De står gjerne lenge i området rundt kassen og kniser høylydt mens de prøver å bestemme hvem den heldige kjøperen skal være. Den som til sist blir pekt ut bruker lang tid på å gå til det drastiske steget, nemlig å ta ned en pakke fra hyllen, før resten av gjengen da bryter ut i latter. Men den utpekte har bestemt seg og legger pakken forsiktig fra seg på båndet. Alt går som planlagt, var det virkelig så lett? Akkurat som planlagt, men bare til jeg spør om han eller hun kanskje vil ha en pose for å gjemme sin første pakke med kondomer. Den utvalgte, vår kjære helt, blir sprutrød i ansiktet og løper ut av butikken uten sine kondomer. Mission not accomplished.

Endret av PT
Lenke til kommentar
men bare til jeg spør om han eller hun kanskje vil ha en pose for å gjemme sin første pakke med kondomer.

8010686[/snapback]

Sånne folk som deg skulle ikke vært ansatt i butikker. :no:

Sikkert morsomt, men det der er dårlig etisk moral og dårlig kundebehandling. Du kunne ha lært ett og annet om salgsteknikk.

 

Er ikke rart det er vanskelig å kjøpe i butikk, når man har sånne minner fra første gangene.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Vel det var vel et aldri så lite bevis for at dette faktisk er et problem for de i den nedre seksuelle alder.

Når det da i tillegg er de som har det største problemet med kjønnsykdommer og uønskede svanngerskap.

Litt mere erfarne gutter vet og beskytte seg og har ingen problemer med å kjøpe en pakke kondomer, i allefal noen av de og da trenger ikke butikkene legge hindringer i veien for de som virkelig trenger donger.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Sånne folk som deg skulle ikke vært ansatt i butikker. :no:

Sikkert morsomt, men det der er dårlig etisk moral og dårlig kundebehandling. Du kunne ha lært ett og annet om salgsteknikk.

 

Er ikke rart det er vanskelig å kjøpe i butikk, når man har sånne minner fra første gangene.

Vel, nå var det vel egentlig satt litt på kanten. Jeg pleier å være ganske så snill :)

Men morsomt er det uansett. Samme med mannfolk som skal kjøpe bind til sin kjære.

 

Forvirret mann står ved bleiene: Duh, sånne damegreier, bind eller noe. Står ikke det her?

 

:wee:

Lenke til kommentar

Trenger ikke blåse det sånn opp heller da. Tviler på fyren ligger i forsterstilling hjemme med tommelen i kjeften. Fins nok av prøvelser i verden, get over it.

 

Jeg syntes det var et helvete å prøve å kjøpe drikke før jeg ble 18, hatet det, men gjorde det likevel når behovet var der :p

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Jobber som ekstrahjelp i en butikk, der har vi kondomene forran kassa og samme med posene.

Vi har ikke noe problem med at folk stjeler kondomer, men poser tar folk som det var gull.

Har jobbet der i 4mnd, solgte min første pakke kondomer for et par uker siden. Går ikke akuratt mye av det.

Lenke til kommentar

Kjøp kondomene dine på apoteket, det er mye mindre stress. Ettersom det ikke er så mange som kjøper kondomer, så legger de som står i kassa merke til når noen kjøper, menst på apoteket er slikt helt vanlig, de selger jo så mye annet rart der. Jeg har aldri kjøpt kondomer før, men det er hva jeg ville ha gjort.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Å kjøpe kondomer er ikke noe stress, men det kan være lurt å droppe vaselingkjøpet sammen med kondomene (Spesielt hvis du bare skal ha kondomer). En gul boks vaselin og en 10 pakning med profil kan bli litt småflaut, tilogmed for meg.

8027233[/snapback]

Det må jeg huske på til nestegang.

Lenke til kommentar
Jobber som ekstrahjelp i en butikk, der har vi kondomene forran kassa og samme med posene.

Vi har ikke noe problem med at folk stjeler kondomer, men poser tar folk som det var gull.

Har jobbet der i 4mnd, solgte min første pakke kondomer for et par uker siden. Går ikke akuratt mye av det.

8026944[/snapback]

:!:

 

Akkurat det erfarte jeg og da jeg jobbet på matbutikk.

 

Hva er det med gamle damer og poser?? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg fikk dritkjeft en gang, fordi jeg visstnok hadde tatt betalt for en pose som hun ikke tok, en uke i forveien.

 

Ijeah...

 

Men etter at jeg engasjerte meg i dette med hvor få som kjøper kondomer har jeg solgt tre pakker eller noe. Sånn er det hver gang jeg nevner det, den samme dagen selger jeg noe. :p

Lenke til kommentar
Er alltid like morsomt å sitte i kassen når en liten gjeng med fjortisser skal kjøpe sine første kondomer. De står gjerne lenge i området rundt kassen og kniser høylydt mens de prøver å bestemme hvem den heldige kjøperen skal være. Den som til sist blir pekt ut bruker lang tid på å gå til det drastiske steget, nemlig å ta ned en pakke fra hyllen, før resten av gjengen da bryter ut i latter. Men den utpekte har bestemt seg og legger pakken forsiktig fra seg på båndet. Alt går som planlagt, var det virkelig så lett? Akkurat som planlagt, men bare til jeg spør om han eller hun kanskje vil ha en pose for å gjemme sin første pakke med kondomer. Den utvalgte, vår kjære helt, blir sprutrød i ansiktet og løper ut av butikken uten sine kondomer. Mission not accomplished.

8010686[/snapback]

 

 

hvorfor bitcher alle dette opp? syntes sjøl det var jævla morro jeg, hadde gjort det selv:) :tease:

 

u go TP!!

can jeg være din fan boy^^`? : :D

Lenke til kommentar
Kjøp kondomene dine på apoteket, det er mye mindre stress. Ettersom det ikke er så mange som kjøper kondomer, så legger de som står i kassa merke til når noen kjøper, menst på apoteket er slikt helt vanlig, de selger jo så mye annet rart der. Jeg har aldri kjøpt kondomer før, men det er hva jeg ville ha gjort.

8027580[/snapback]

Akkurat slik jeg foreslo tidligere :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...