Nixax Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) noen som vil dele fiske historier/jakthistorier hva liker du med og være ut i guds frie natur? (ikke ment sånn kristlig) Endret 20. februar 2007 av Nixax Lenke til kommentar
Bonde92 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg liker å fiske, og jeg er halvt trønder Jeg og pappa pleier alltid å sette garn om sommern, også spiser vi fersk stekt fisk til middag Vi pleier ofte å dra på hytta og fiske og Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg liker å fiske, og jeg er halvt trønder Jeg og pappa pleier alltid å sette garn om sommern, også spiser vi fersk stekt fisk til middag Vi pleier ofte å dra på hytta og fiske og 7979453[/snapback] stekt fisk=namnam ingenting som og gå i fjellet en varm sommerdag, og bare nyte livet Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 glem trøndelag, er det noen frilufts interiserte folk her? som vil dele sine opplevelser? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fisk er godt, både stekt og kokt, fisket fra sjøen eller ferskvann. Om høsten har en også mulighet for fangst av krabbe, mindre med hummer her. Men det er mye sjøørret, torsk, sei, uer og makrell senere på sommeren. Denne makrellen er større en den de bruker på sør-landet og brukes helst til agn her, ja før i tiden nektet de gamle å spise makrell, den var noe sjeldnere da, men de trodde den spiste lik dvs mennesker som var omkommet i sjøen, Dette vet vi i dag er bare tull, det er sil, småsild osv makrellen spiser og den må være i bevegelse nesten hele tiden ellers dør den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå