Gå til innhold

Gears of War våpen lagg

Thazul

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller lagger våpen skudda når du "joiner" andre sine game? jeg ville likt å ha lagg fri våpen når jeg skyter shotgun på en annen fyr og hans kommer fortere... er det noe som er ødelagt med nettet mitt eller? NAT er Open og har 20mb linje...

hva med dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det er sånn det er, fordi Gears har ikke dedicated servers. så hvis han som hoster bor langt unna ellere har dårlig linje blir det lagg,

hagla er noen ganger ubruklig, man skyter og skuddet treffer ett halvt sekund senere, (da har den du skal drepe flyttet seg)

hoster du har du null lag og hagla er en fryd å bruke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
70% av spillere i GoW er jo Amerikanske! har de planer om å fikse dedicated servers?

7979078[/snapback]

det vet ikke enda, tviler da det er ganske dyrt og ha...

dessuten er det ikke så farlig, man får spillt.

men du må bare passe på å gå inn på servere med 3 bars, da funker det helt greit.

ettethvert tilpasser du deg laggen, men det er selvfølgelig lettere å spille med null lagg

Lenke til kommentar

Det er viktig å huske at dedikerte servere ikke nødvendigvis gjør at man ikke får lag.

Lag er dessverre en del av all online-spilling i alle slags spill. Selv om det selvsagt hjelper med dedikerte servere som kjører på fete nett-forbindelser. Er serveren i USA derimot så skal det godt gjøres å unngå lag samme hva.

Lenke til kommentar

Greit at det er litt lagg iblandt, det er det i alle spill, men det verste med Gears of War er den fordømte Host advantagen... Det er så sykt irriterene å gå i hagle fight med hosten, da du er fordømt til å tape (hvis hosten er på ditt nivå).

Håper seriøst Epic fikser egne servere vi kan spille på for å ungå dette..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Greit at det er litt lagg iblandt, det er det i alle spill, men det verste med Gears of War er den fordømte Host advantagen... Det er så sykt irriterene å gå i hagle fight med hosten, da du er fordømt til å tape (hvis hosten er på ditt nivå).

Håper seriøst Epic fikser egne servere vi kan spille på for å ungå dette..

7979383[/snapback]

enig her, hvis jeg vet at det er hosten jeg spiller mot og merker at han er bedre eller like god som, meg stikker jeg av, har ikke sjangs i havet til og ta han med hoste atvatage.

kanskje man har flaks og får inn siste skuddet med det er skjeldent..

men å hoste selv, da eier jeg alt...(nesten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...