Gå til innhold

hva er det flaueste som har skjedd med deg?


Nixax

Anbefalte innlegg

Om det er det flaueste er vel en annen sak, men en gang jeg hadde bading i 6. klasse hadde jeg glemt badebuksa å måtte ta i bruk bokseren ...

 

Mange som lo da ja :)

 

Edit: Det flaueste kan muligens være da jeg skulle ta olaheisen med snowboard og løypa var så sporete at jeg gikk rett på trynet og hekta fast sikkerhetsstroppen i heisen. Blei dratt oppover bakkene på ryggen rett forbi to av de heiteste jentene på skola, uflaks. :ohmy:

 

samme har skjedd med meg me

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha.

Skjedde med en i min klasse også ;)

Den største gutten (vekta, liker ikke navn som feit, tykk osv) i klassen tramper ut med badebuksa i ene hånda, og svømmebrillene i den andre :p

 

han skjønte det ikke med en gang, fordi ingen sa noe.

Vi prøvde å holde oss :innocent:

 

Men det gikk opp for han til slutt :D

Lenke til kommentar
Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha.

Skjedde med en i min klasse også ;)

Den største gutten (vekta, liker ikke navn som feit, tykk osv) i klassen tramper ut med badebuksa i ene hånda, og svømmebrillene i den andre :p

 

han skjønte det ikke med en gang, fordi ingen sa noe.

Vi prøvde å holde oss :innocent:

 

Men det gikk opp for han til slutt :D

:wee:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha.

Skjedde med en i min klasse også ;)

Den største gutten (vekta, liker ikke navn som feit, tykk osv) i klassen tramper ut med badebuksa i ene hånda, og svømmebrillene i den andre :p

 

han skjønte det ikke med en gang, fordi ingen sa noe.

Vi prøvde å holde oss :innocent:

 

Men det gikk opp for han til slutt :D

:wee:

Perverse gris :p

Lenke til kommentar
Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha.

Skjedde med en i min klasse også ;)

Den største gutten (vekta, liker ikke navn som feit, tykk osv) i klassen tramper ut med badebuksa i ene hånda, og svømmebrillene i den andre :p

 

han skjønte det ikke med en gang, fordi ingen sa noe.

Vi prøvde å holde oss :innocent:

 

Men det gikk opp for han til slutt :D

:wee:

Perverse gris :p

Hahahaha :!:

Lenke til kommentar
Kom på noe. I 5 klasse klarte en frisør og klippe meg nesten lik som hitler, hadde sånn sleik aktig sak som han og var nesten skalla på sidene. Ble erter ganske lenge.

Det passer da deg godt? :p

 

Det flaueste som har skjedd med meg er ganske selvforskyldt. Slik gikk det for seg:

Det var en av de første skoledagene i 8. klasse. Folk begynte å bli kjent med hverandre, og jeg pratet litt med andre om skolene vi kom fra. Så kom vi inn på jævlige lærere vi har hatt. Jeg prata og babla uavbrutt om hvor jævlig den ene lærern var; i ca 5 minutter. Når jeg følte meg ferdig avsluttet jeg med: Hva syns du om slike lærere da?

"Tjaa, den lærern du beskrev er moren min."

OUCH!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har 2 stykker.

 

I en engelskime i sjuende på barneskolen satt jeg og fikla med et viskelær til læreren utbrøt: "*********** har du problemer?" Alle lo utenom jeg :blush:.

 

 

 

I en musikktime i sjuende (mye skjedde i sjuende :new_woot: ). Vi hørte på musikk. Det var musikk vi hadde med hjemmefra. så hørte vi på en J**lig sang, så sa læreren: "hva slags musikk var dette? så utbrøt jeg: En homsesang! da jeg holde på å dø av latter :rofl:, men læreren fortsatte og sa nei ikke en homsesang. Så begynte hun å snakke med en annen i klassen som ikke følgte med og sa : hvem lagde denne sangen? "da utbrøt han "JEG!" mens jeg fortsatte å le.

jeg måtte seff på gangen :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har trynet så det synger i skiheisen. Bare morsomt det :D

For det meste når jeg tryner i skitrekkene så bare holder jeg meg fast for harde livet og blir dratt på ryggen opp over bakken. Kan ikke se helt bra ut. :ermm:

Når jeg tar T-trekket med kamerater tryner jeg alltid, fordi jeg er hakket høyere enn dem og de insisterer på å ha T'en rett uner rumpeballene, slik at jeg blir i en veldig utsatt posisjon :p

 

men det morsomste jeg noengang har sett var når en kamerat av meg kjørte alene på T-trekket, satt buskeselen fast, ble dragd og kastet rundt i luften helt til han kom til toppen. lo hele tiden. XD

Han satt jo fast :p

og det morsomste var når han kom til en liten bakke i trekket og fløy opp i luften, buksen røk, og han ble kasta langt ut til siden :D

Lenke til kommentar

foresten: kom på noe her mens jeg leste en annen sitt innlegg:

Jeg var alene hjemme og skulle lage meg Taco til middag. Min søster skulle være hjemme sent, fordi hun jobbet, og foreldre var bortreist. Jeg satt på Children of Bodom på CD-spilleren, men pga all fresingen fra kjøttdeigen hørte jeg ikke særlig, så jeg fant fram mp3 spilleren med isolerendehørepropper, full guffe på musikken, står og spiller luftgitar og synger HØYT med, da jeg etter sånn 3-4 min ser ut i kjøkkendøren, og der står min søster faen meg og ser på meg, og hadde stått der i flere minutter. :blush:

FLAUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Lenke til kommentar
foresten: kom på noe her mens jeg leste en annen sitt innlegg:

Jeg var alene hjemme og skulle lage meg Taco til middag. Min søster skulle være hjemme sent, fordi hun jobbet, og foreldre var bortreist. Jeg satt på Children of Bodom på CD-spilleren, men pga all fresingen fra kjøttdeigen hørte jeg ikke særlig, så jeg fant fram mp3 spilleren med isolerendehørepropper, full guffe på musikken, står og spiller luftgitar og synger HØYT med, da jeg etter sånn 3-4 min ser ut i kjøkkendøren, og der står min søster faen meg og ser på meg, og hadde stått der i flere minutter. :blush:

FLAUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Er jo ikke så ille når det er søstera da i det minste. Kunne vært verre : p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...