Gå til innhold

hva er det flaueste som har skjedd med deg?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er litt sånn vanskelig å fortelle. det hersker ingen tvil om at dette er den største flausa i mitt liv. (morsom tråd forresten :D )

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

jeg bodde i danmark hos onkelen min, der jeg jobbet og slet, men tjente penger og levde det gode liv.

 

jeg forsov meg en morgen, og skulle rekke bussen til jobb som vanlig. Det var verken tid til frokost eller tannpuss eller noen som helst - rett ut av senga - på med klærne og storme ut døra. kjente jo litt at jeg måtte bæsje idet jeg var på vei ut, men jeg hadde sånt hastverk og jeg tenkte, "jaja, klarer sikkert og holde meg enten til buss-sentralen eller på jobb" :hmm:

 

bussholdeplassen ligger vel 10 minutter fra huset jeg bodde i, og jeg kjente på veien bort dit at det bare trøkket mer og mer i ræva. jeg kunne ikke dra tilbake til huset tenkte jeg fordi da kom jeg jo minst en time for sent til jobb, så jeg måtte bare prøve å holde meg så godt jeg kunne.

 

men det var fan ikke lett. har aldri kjent jeg måtte drite så hardt før. aldri. jeg tenkte at jeg ikke skulle spist all pizza med jaelepenos (jævlig sterke saker) dagen før. men jeg er sterk til sinns og hold meg så godt jeg kunne.

 

jeg så på klokka og hadde nå sånn 5 minutter til bussen kom. jeg satt på benken og vagget fram og tilbake i min harde kamp mot kabel'n som trykka i akterstussen. plutselig kjente jeg det. trykkmusklene i rævva ga etter som faen. alt holdt på å komme ut! jeg kjente alt hold på å gå galt, og reiv av meg buska og boxern før en svær hælvettes kabel bare buldra ut. jeg tenkte "å herregud, bra jeg sitter her alene". jeg fikk vel så å si panikk. inni buss-skuret lå det en kjempebæsj med en størrelse på en fra en hest. seriøst!! jeg tenkte at er ikke moralsk riktig å la den bare ligge her, sånn så jeg tok det eneste jeg hadde tilgjengelig for å få fjerna det, som var boksern.

 

akkurat i det jeg snur meg rundt for å se etter et eller annet kommer jo selvøølgelig bussn kjørende og stopper for han som står dær i bare rævva, med bæsj slengt rundt i hele buss-skuret, tydelige spor etter avføring i rumpeskjegget og et rimelig skremt ansiktsutrykk som ikke gjør deg i tvil om at han står for det her. inni bussen ser jeg sykt gapende og måpende passasjerer som ikke gjør annet enn å stirre og gape. skulle tro de hadde satt kjevene ut av ledd eller noe sånt. jeg kunne ikke gå på bussen sånn her, etter et så å si ufrivillig uhell, så jeg vinka bussen vidre, ringte sjefen og sa at bussen hadde punktert og at jeg ble forsinka, og det hele gikk jo egentlig ganske greit.

 

 

Denne var genial, lo helt sykt.

Lenke til kommentar

Jeg klarte å ta feil av to tvillinger. Jeg baksnakka søster nr 1. til søster nr.2 når jeg egentlig sto å "baksnakket" nr.1 rett opp i trynet( for jeg snakte med hun jeg "baksnakte")

 

En annen episode var da en kompiss av meg sto foran alle jentene i klassen i gymmen, så kom en annen dude og dro ned shortsen hans. Og ikke bare shortsen, men boxeren også. Så han sto der å viftet med tissefanten sin opp i trynene på jentene. Gjett om det må ha vært flaut for ham ....

Lenke til kommentar

Haha, var på bussen på veg ein eller annan plass (huskar ikkje kvar... Det er leeenge sia...). Men så måtte eg på do. Det er jo litt kjipt i seg sjølv, men eg spurte kompisen min, som reiser den vegen rimelig ofte: "Veit du kor lenge det er til vi er framme?" Han svarar, "ca eit kvarter..."

 

Men, så fann eg ut at det var do i bussen ( :woot: ), så eg gjekk bakover i bussen og inn på doen, men selvfølgelig gløymer jo eg å låse døra... (Eg trudde at den låste seg sjølv, når ein tok den igjen, viss eg huskar rett... :roll: ) Etter ca 30-40 sek har eg kome meg godt på plass og skal til å drite (...), men så åpnar nokon døra og spør om eg ikkje har tenkt å låse...

 

Det var nokon som såg at eg gjekk inn der, men la merke til at eg ikkje låste, og så skulle liksom "hjelpe" meg med å seie ifrå... Alle som sat på dei fem-seks næraste radene såg meg jo selvfølgelig, men ingen sa noko... DET var ein flau opplevelse det...

 

Heldigvis var dette ganske langt frå der eg bur, så det er jo SVÆRT liten sjanse for at eg kjem til å sjå igjen nokon av dei seinare uansett, men det er jo litt pinlig då... :blush:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Jeg har en slags uvane som går ut på at jeg.. ehh.. mumler når ejg er på dass :blush:

Eks på mumling er: "Å dette var gått ja, gud i london, du rømmer fra skogen ja", bytter gjerne dialekt og stemmevolum når dette skjer.

Anyways, jeg var hoss en jente og jeg kom ikke på at jeg gjør dette da, så jeg står der og sier: Ååååååå gud i london... AIaiai, dette er til og skrive hjem om altså fy søren så bra".

Jeg går ut og blir møtt av ett gall rødt hode som ler, problemet var at dette var da "den dama" og de andre sov, hun minste jenta i familien lpo jo og kaller meg do mannen :roll:

Ganske flaut :p

Lenke til kommentar
Jeg har en slags uvane som går ut på at jeg.. ehh.. mumler når ejg er på dass :blush:

Eks på mumling er: "Å dette var gått ja, gud i london, du rømmer fra skogen ja", bytter gjerne dialekt og stemmevolum når dette skjer.

Anyways, jeg var hoss en jente og jeg kom ikke på at jeg gjør dette da, så jeg står der og sier: Ååååååå gud i london... AIaiai, dette er til og skrive hjem om altså fy søren så bra".

Jeg går ut og blir møtt av ett gall rødt hode som ler, problemet var at dette var da "den dama" og de andre sov, hun minste jenta i familien lpo jo og kaller meg do mannen :roll:

Ganske flaut :p

Hahahahahah, jævlig bra!

Lenke til kommentar
Jeg har en slags uvane som går ut på at jeg.. ehh.. mumler når ejg er på dass :blush:

Eks på mumling er: "Å dette var gått ja, gud i london, du rømmer fra skogen ja", bytter gjerne dialekt og stemmevolum når dette skjer.

Anyways, jeg var hoss en jente og jeg kom ikke på at jeg gjør dette da, så jeg står der og sier: Ååååååå gud i london... AIaiai, dette er til og skrive hjem om altså fy søren så bra".

Jeg går ut og blir møtt av ett gall rødt hode som ler, problemet var at dette var da "den dama" og de andre sov, hun minste jenta i familien lpo jo og kaller meg do mannen :roll:

Ganske flaut :p

 

Å herregud, jeg ler. :!:

Lenke til kommentar

Dette handler ikke akkurat om meg, men jeg så det skje midt utenfor EB Games på DownTown i Porsgrunn (Steen&Strøm kjøpesenter).

 

Jeg spilte Guitar Hero på EB Games sammen med noen kompiser, også legger jeg merke til en som sitter på en benk og spiser hamburger, han så litt forvirra ut egentlig.. Plutselig reiser han seg opp, og stiller i den posisjonen man oftest står i før man begynner å rope på elgen en liten stund. Så kommer det ut.. Først burgeren.. Så resten av lapskausen han sikkert hadde spist før det, blandet med en ekkel brun diare-farge. Et skikkelig elgerop.. Han bare står over med oppkast over den hvite t-skjorta og rundt skoene hans.. Står der lenge, vi snakker om kanskje 2-3 minutter, før han reiser seg ordentlig opp, og en vekter kommer og følger han ut...

 

Snakk om flaut? Det stinka jo i hele bygningen, og la meg si at dette var mellom EB Games og Platekompaniet, på et nokså folksomt tidspunkt.. Tror du han hadde lyst til å synke ned i gulvet eller? Stakkars fyr

Endret av glennib
Lenke til kommentar

1# Dette skjedde for en stund tilbake, men jeg og ei venninne bestemte oss for å lage pannekaker med sånn type Regal pannekakemiks som man bare heller vann i.

Det ingen av oss visste, var at det var sånn man ble litt dårlig i magen av. Rett før venninna mi da skulle dra hjem, så sa jeg no morsomt, som hu begynte å le av. Og da slepper DEN bønna, som stinka no jævlig og hørtes helt til kina omtrent. Fordi hele saken var komisk, og hu utbrøyt "Faen, jeg som holdt meg så lenge!", så var jeg også uheldig og slapp en jævla atombombe jeg også. Haha. Ler fortsatt av det både jeg og hu.

 

2# Dette skjedde i går, med samme blonde(:p) venninna mi. Hu har lappen sant, og vi skulle på stranda. Når vi da skulle kjøre avgårde (bilen sto i svak nedoverbakke), så tråkker hu på gassen og vrir på rattet for å svinge. Så sier hu "Faen så tung den er på rattet nå a? Er det noe jeg har ødelagt eller??" Så svarer jeg " Du *****, kanskje det er lurt å STARTE bilen først?" :p

 

Nesten så jeg ble flau på hennes vegne ass xD

Lenke til kommentar
Jeg har en slags uvane som går ut på at jeg.. ehh.. mumler når ejg er på dass :blush:

Eks på mumling er: "Å dette var gått ja, gud i london, du rømmer fra skogen ja", bytter gjerne dialekt og stemmevolum når dette skjer.

Anyways, jeg var hoss en jente og jeg kom ikke på at jeg gjør dette da, så jeg står der og sier: Ååååååå gud i london... AIaiai, dette er til og skrive hjem om altså fy søren så bra".

Jeg går ut og blir møtt av ett gall rødt hode som ler, problemet var at dette var da "den dama" og de andre sov, hun minste jenta i familien lpo jo og kaller meg do mannen :roll:

Ganske flaut :p

Første gangen jeg faktisk ler av noe jeg leser på nettet. Å fy skrotblink.

Lenke til kommentar

Jeg hadde meldt meg på et film- og kamerakurs, men når jeg kommer inn oppdager jeg at det BARE er folk som er tre-fire-fem år eldre enn meg der (dette skjedde når jeg var 12 år). jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, men jeg så på en film de hadde laget før (ekstremt dårlig faktisk, jeg og venninnene mine lagde bedre) og så var det "pause" og da begynte de å spørre meg ut og sånn. De spurte flere ganger "hvor gammel er du?", og jeg unngikk å svare lenge, men til slutt så sa jeg "Eh, går i niende klasse". (jeg gikk i syvende klasse, men var ganske høy for alderen), og så spurte de hvilken skole jeg gikk på og jeg løy og svarte "*** ungdomsskole". Og da sa han ene "Åja, da går du jo i samme klasse som meg!". Alle så rart på meg, og læreren som ikke fatter noen ting fortsetter bare å bable om at jeg må ta med venninnene mine siden de har så få jenter der og blablabla. Snek meg stille ut mens de fant frem en ny film. Ble ikke noe særlig filmkurs på meg for å si det sånn :whistle:

Lenke til kommentar

En kammerat nevnte noe fra en tur og bang, så kom minnene tilbake og en ny historie til dere :p

Foresten, hvis den virker litt rystende for noen så si ifra så fjerner jeg den ;)

 

Da jeg gikk i 7ende klasse(rett før jeg begynte på diskusjon faktisk) så skulle vi på en oslotur. Vi har en mørkhudet jente med afro i klassen våres, det har altså en stor betydning for denne historien.

 

Anyways, jeg ser at noen sitter med en pc og ejg tror da slefølgelig at dette er hun fra min klasse. Jeg bruker min millitær list å sniker meg innpå bakfra også tar jeg å skriker mens jeg tar hendene på skuldrene. Jeg snur meg leende.

 

Problemet var at jeg tok drit feil, jeg skremte feil person :p

Så isteden for å skremme klassevenninen min så skremte jeg en feminist som også var veldig opptatt av rasimse. Hun var også amerikansk og jeg var veldig dårlig i engelsk på den tiden så jeg visste jo ikke hva jeg skulle gjøre. Hun kommer der "Do you got any problems with me?Is it because i'm a woman or is it because i'm black, huh? Punk!".

 

Skjønner endelig meningen med ordtaket "Du skal ikke tro, du skal vite" :p

Lenke til kommentar

hahaha...

noe av det samme skjedde med en venn av meg...

vi var en liten gjeng i byen en gang (kr.sand)

vennen min fikk øye på det han trodde var naboen sin, så han løp mot han, hoppet opp på ryggen han sin, tok kvelertak på han og la han ned i bakken, med en gang han hadde gjordt det så han jo da at det ikke var samme personen som han trodde...

og han klikka jo som faen på vennen min, skulle til å sloss å sånn, men heldigvis er vennen min god til å snakke seg vekk fra ting så han gav seg jo ettervert.. så han gikk bort til kameraten sin og sa: hva faen var galt med den jævla incest skapte stygge jævelen xD

han ble så flau at vi bare gikk ned mot rutebilen, for å ta bussen hjem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...