Nixax Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 her må det no være noen som legger inn noe? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Var en gang jeg skulle henge opp noe på klasserommet. Hadde på meg treningsbukese, var snart sommer så orka ikke dongeri bukse. Så stiller jeg meg opp på pulten, så kommer en kompis og drar ned buksa og boxern, der står jeg litt forvirra, skjønte ikke hva som skjedde. Fikk tilslutt dratt opp boxeren og buksa. Hele klassen sto og så på meg gitt. Lærern ble litt sjokka da det skjedde. Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 LOL Liloco! Den var god :!: :!: :!: Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Ops feil tråd ! Endret 19. februar 2007 av NikkoDee Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 det flaueste som har skjedd meg er uten tvil den gangen vi hadde svømming, og jeg gjorde meg klar til og stupe fra kanten, bøyer meg ned og hører RISTJ akkurat i deg jeg hopper det verste var at alle så det, og at jeg hadde den værste sladdrekjerringa på hele skolen, i min klasse gjett om det rykte spredte seg fort da?! Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hva var dette RISTJe ditt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hva var dette RISTJe ditt? 7979513[/snapback] Badebuksa som røyk, kanskje? Husker ikke noe som har vært spesielt flaut, egentlig. Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ritsj som når buksen revner Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 OJA... sjønte det nesten:P Bare lurte på om det var rett Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 ja var nok badebuks mi som revna hehe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha. Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha. 7979641[/snapback] hahahahahaha. er det mulig?!! :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Burde ikke være det, men han klarte det nå hvertfall. Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Burde ikke være det, men han klarte det nå hvertfall. 7979676[/snapback] var vell ikke helt på nett den dagen han Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Husker en i klassen på ungdomsskolen hoppet ut i vannet og hadde så mye voks eller gelle at det dannet seg en svær oljering rundt han var ingen som hadde lyst å hoppe uti på flere minutter Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Husker en i klassen på ungdomsskolen hoppet ut i vannet og hadde så mye voks eller gelle at det dannet seg en svær oljering rundt han var ingen som hadde lyst å hoppe uti på flere minutter 7979841[/snapback] Minner meg om en i klassen, han bruker vel en kvart dax boks i håret. Håret står vel mer eller mindre rett opp Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 har vell en til. skulle lage ostesmørbrød på skolen en gang, i microbølgeovnen. glemte og ta av matpapir og noen skrudde på tiden på microen med hele 5 minutter mer(den sto på full varme, og jeg gjorde andre ting mens jeg ventet på plinget) plutselig er det en i klassen som utbryter: oi faan hvor det ryker av microen, jeg spurter bort og åpner opp døren. skulle aldri gjort det, for jeg røykla klasserommet, og det luktet brent i vår etasje i 2 uker etterpå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nå kom jeg på noe. En gang jeg og noen venner hadde "steinkrig" (kaste stein på hverandre) hos han ene skulle jeg som "strongmanen" jeg er kaste en rimelig stor stein over bilen og på en av de andre. Klarte å kaste steinen midt i siden på bilen. Eieren/faren til han vi var hos ble rimelig sur. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha. 7979641[/snapback] Jeg har faktisk glemt badebukse en gang. Men jeg var først ut og kom meg inn igjen og fikk den på meg før katastrofen var et faktum. Helt utrolig at det går an. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg gikk inn på basenget uten badebukse (var leeeenge for puberteten). Heldigvis sa en badevakt i fra slik at jeg ikke hoppet uti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå