kaaasen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har byttet ut HK, CPU og RAM nå, men jeg har XP installert på HD'n. Det la jeg inn før jeg byttet alt dette. Det vil ikke være noen spesielle kompatibilitetsproblemer osv pga jeg har byttet så mye essensiell hardware? Systemet vil kjøre på full fres, ikkesant? Mvh Kim André Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Det er absolutt anbefalt å formatere etter å ha skiftet HK, for å ikke si nødvendig. På HD`en ligger mange drivere til chipset, grafikkort m.m. Så hvis du ikke får PCen til å virke uten å formatere, ikke bli overrasket. //sindre Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Regn med bluescreens, spør du meg Lenke til kommentar
enl Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeeg fikk bare bluescreens etter at jeg byttet hovedkort. Windows XP startet opp fra et eksternt RAID kort som jeg hadde i den game konfigurasjonen. På det nye hovedkortet brukte jeg hovedkortets egne IDE-kanaler. XP svarte med inaccessible_boot_device. Måtte reinstallere. Dette tror jeg er et problem relatert til NT-kjernen. Har aldri hatt samme problemet med Win9x eller linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå