MindTooth Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Etter at skjermen i min P900 har blitt ødelagt. Må jeg kjøpe en ny telefon. Derfor lurer jeg på om HTC MTeoR er en god erstatning. Trenger ikke stor skjerm. Eneste en bra sync med Office 2007. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Fant denne på eBay: http://cgi.ebay.com/NEW-HTC-MTeoR-Microsof...1QQcmdZViewItem 3000,- ferdig sendt! Lenke til kommentar
hermando Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har ikke ville anbefalt Mteor i det hele tatt. Den har fine finesser, men det er ting som trekker ned. Vi har på jobben en del brukere som bruker har den og det har kommet inn en del negative erfaringer med den. 1. Den har ikke noen god batterilevetid. 2. Ikke baklys på tastaturet 3. Noen klager på dårlig lydkvalitet. Jeg anbefaler ikke den til våre brukere hvis de ønsker den. Bare en liten føre var. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Har du en anbefaling? Trenger sårt en ny telefon. Da hele skjermen på min gamle P900 er i knas. Lenke til kommentar
hermando Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er det noen spesielle krav du har som f.eks OS, pris, funksjoner som du må ha eller funksjoner som du absolutt ikke trenger? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 En simpel Windows Mobile mobil. WM6 er å fortrekke. Men helst en billig. Maks 4k. Helts noe alla HTC, i-Mate, osv.. Lenke til kommentar
hermando Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Vi bruker bare de avanserte på jobben. HTC TyTN, 3600 og Mteor for de som absolutt vil ha den. Den er som sagt en grei telefon, men du bør ha en lader og muligheten til å lade nær deg... Ellers så kommer det jo flere modeller, men det hjelper ikke deg nå. Endret 19. februar 2007 av hermando Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Har min gamle P900 på ladig fra da jeg kommer hjem til jeg reiser ut igjen. Så det skulle ikke være et problem. Tror uansett, jeg er ferdig med det å trykke som besatt på min mobil Lenke til kommentar
hermando Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hehe, men da går du for Mteor. Bare ha det bak ørene at det kan være smått så irriterende med batteriet og tastaturlyset. Men så er nå brukerne våre litt kravstore og de da Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Er det ikke bakgrunnslys på selve tastene? Må ærlig innrømme at jeg er vel litt avhengig av lys på tastene. Pleier å ligge i senga og sender SMS. Lenke til kommentar
hermando Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er ikke det gitt. Det er det når du slår på den, men der stopper det også. Har ikke Qtek en flipp telefon med WM5? Er det et alternativ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Vel, brukte 7k på min gamle P900. Så jeg er ikke helt in the mood når det kommer til å kjøpe det billigste bunnskjiktet.. Får se med tiden. Det var dumt den ikke hadde det nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå