Sleeepy Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Mange sier, "prøv og finn den brukt" eller "finner du den brukt vil det være verdt pengene". Men hvor evt kjøper en brukt utstyr? Er det disse auksjons stedene på net? Er det egne web sider som tar imot og selger brukt utstyr? Finn.no? Eller kjenner folk flest bare "en kar" som kan skaffe brukt utstyr? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 De jeg ser som best er Finn.no og AVtorget. Førstnevnte har godt utvalg, og om man leter godt nok kan man gjøre noen skikkelig gode kjøp. På AVtorget kan du være sikker på at du kjøper av entusiaster og at de har behandlet det de selger på en god måte. En annen som kan nevnes er Lyd Og Bilde men jeg syns nå prisene her er litt høye. Hifiklubben har også en bruktbørs, men om jeg husker rett så er det lite norskt der, mer dansk og svensk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det finne også en god del på http://www.hifisentralen.no/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjøper mest nytt, men har brukt finn.no ellers så er hifisentralen eller AVtorget fine stedere det også. Det er litt tryggere på AVtroget og hifisentralen fordi der har de brukerer. Da tror jeg det er mindre å bli lurt. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det er litt tryggere på AVtroget og hifisentralen fordi der har de brukerer. Da tror jeg det er mindre å bli lurt. 7980520[/snapback] Og større sjangs for brukt utstyr som er i veldig fin stand Endret 20. februar 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det er litt tryggere på AVtroget og hifisentralen fordi der har de brukerer. Da tror jeg det er mindre å bli lurt. 7980520[/snapback] Og større sjangs for brukt utstyr som er i veldig fin stand 7983573[/snapback] Med andre ord akkurat det jeg sa. Den på hifisentralen hadde jeg faktisk aldri sett før.virket god den. Lenke til kommentar
Sleeepy Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Jackpot! Personlig veier det at utstyret er behandlet på en fornuftig måte litt mer enn prisen så lenge det ikke er snakk om mange tusen forskjell. Takk for mange gode råd Hilsen *Lommeboken* Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Begynner alltid å lete på AVtorget. TROR det er litt færre svindlere der enn på Finn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå