Petterøs Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 hei!! Jeg ønsker meg en ny pc til jul ca.10.000kr. hva kan dere anbefale da?? Jeg vil helst bygge selv(pc kalkulator)direkte på internet. Jeg har vært på psdata å sjekke,og var ikkje helt førnøyd med. er det andre steder som jeg kan sette pc sammen selv(direkte på internet)?? Lenke til kommentar
druid Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 hva om du kommer med et forslag selv, så kan vi kanskje gi deg noen råd, litt vanskelig å komme med ting og forslag på PC, f.eks vil du ha AMD eller INTEL CPU, NVIDIA eller ATI skjermkort. Har du skjerm, tastatur og mus fra før eller skal du ha dette og nytt? uansett som en pekepinne, 512Mb RAM er et MINIMUM, ingen vits i handle mindre, 80Gig HD er vel de som gir mest plass for pengene, en optisk mus er vel ikke det dummeste å ha på matta. Lenke til kommentar
Petterøs Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg skal ha p4,64gbdkjermkort,256mb er nok.Jeg skal en hel ny pc. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 http://www.b-real.net/pc/nr.1.jpg NB! Har ikke tatt med mus og tastatur. _________________ "The person who is waiting for something good, gonna wait for ever." - B|Real B|Real @#hw.no@undernet www.b-real.net [ endret av B|Real den 2002-12-06 10:43 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå