Gå til innhold

Kan ikke laste over sanger til sansa e260 :(

Anbefalte innlegg

Jeg har sandisk sansa e260, og har vært fornøyd med den, helt til jeg skulle ta en liten opprydding på spilleren og oppgradere til den nyeste firmwaren.

Da oppsto problemene. Etter å ha slettet alle sangene mine og videone, og oppgradert firmwaren, så ville mp3 spilleren ta imot sangene.

Går jeg inn på spilleren fra pcen finner jeg sangene, men spilleren sier at den ikke inneholder noen sanger :hmm:

har prøvd alle slags ting jeg har funnet på anythingbutipod.com sine forum.

Noen som kan hjelpe meg? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg har sandisk sansa e260, og har vært fornøyd med den, helt til jeg skulle ta en liten opprydding på spilleren og oppgradere til den nyeste firmwaren.

Da oppsto problemene. Etter å ha slettet alle sangene mine og videone, og oppgradert firmwaren, så ville mp3 spilleren ta imot sangene.

Går jeg inn på spilleren fra pcen finner jeg sangene, men spilleren sier at den ikke inneholder noen sanger  :hmm:

har prøvd alle slags ting jeg har funnet på anythingbutipod.com sine forum.

Noen som kan hjelpe meg?  :ermm:

7978437[/snapback]

Å gå FRA abi til hit r vel heller dumt, anyways....

Husk å sette den i MSC mode hvis du bruker drag and drop...

hvis det ikke er problemet, prøv det som står i slaughter's signatur fra ABi. "the ultimate fix to all e2xx problems" ;)

Lenke til kommentar

Har prøvd denne berømte signaturen, funket ikke :no:

Har sendt en mail til sandisk teknisk support, håper på et svar :ermm:

Har prøvd alle triksene i forumet å ingen funket...

Til dere som lurer på å oppgradere firmwaren, ikke gjør det. Funker den du har så vær fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har flere linker jeg veitdu ;)

If you have these two problems, Sent it back to the store or SanDisk pronto:

Your sansa starts up till the the startup screen, fades to white and loops

You turn on your sansa, and the blue wheel is on, but the screen is not

MEN

Det her høres vel mer kjent ut:

I have been putting songs in my sansa for quite a while now. just recently I decided to format the sansa drive. Ever since I did that when I drag songs in the sansa they do not show up when I go to play them on the sansa. I tried changing the USB mode and still the same thing. Another thing is that now when I try to delete some songs and folders they refuse to get deleted and pormps a message saying, "The device has either stopped working or has been disconntected" ... can anyone help with that ??

løsning?

format it as FAT 32 or put ti under recovery mode (record, lock button activated, and power on) and reload the firmware

:w00t: hail the master of quote :w00t:

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Takker for hjelp, men må si at jeg ikke skjønte svaret helt :hmm:

T-unit sier:

format it as FAT 32 or put ti under recovery mode (record, lock button activated, and power on) and reload the firmware

Skjønte ikke dette:

format it as FAT 32...

put ti under...

EDIT:

Greier å laste over filmer...

Endret av Alxg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

format is as fat 32 = formater den ifat 32, dvs ikke formater den til fat eller ntsc :p ikke veldig vanskelig setning, når du høyreklikker og velger formater ii windows så kommer det opp hva du vil formatere som :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...