YamHAeroX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Noe som vet hvilke tall på bindingen som er ca. 75kg? Har ikke peiling på slikt, håper noe andre har d Det e salamon bindinger, vis det har noe å si. Takk for evt. svar Endret 19. februar 2007 av Eirik-R Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) det er tall fra ca 4 til 12 elns på dem? i såfall er det bare å legge til en 0 for å få vekten.. F.eks du veier 75kg, still bindingene mellom 7 og 8 EDIT: fuck, nå ble jeg plutselig usikker her.... Jeg har ikke skia mine for hånden så jeg kan få sjekket det, håper noen sier fra her hvis jeg tok feil... Endret 19. februar 2007 av super_kalle2 Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) det er tall fra ca 4 til 12 elns på dem? i såfall er det bare å legge til en 0 for å få vekten.. F.eks du veier 75kg, still bindingene mellom 7 og 8 EDIT: fuck, nå ble jeg plutselig usikker her.... Jeg har ikke skia mine for hånden så jeg kan få sjekket det, håper noen sier fra her hvis jeg tok feil... 7978782[/snapback] ok, det kan godt være. men d virker litt rart, fordi jeg ser at nå at står di i mellom 4 og 5, og bindingene virket som de skulle tror jeg.. Men jeg veide ikke 45kilo i fjor,. EDIT: Det er mellom 2 til 9 på mine ski. Endret 19. februar 2007 av Eirik-R Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Mulig man må dele vekten på to. F. eks du veier 80kg så blir det 4 på den fremste bindingen og 4 på den bak, men det virker i grunn litt rart... Fint hvis noen kunne komme å oppklare dette...! Veide du 90kg i fjor? i såfall kan det jo stemme Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Mulig man må dele vekten på to. F. eks du veier 80kg så blir det 4 på den fremste bindingen og 4 på den bak, men det virker i grunn litt rart... Fint hvis noen kunne komme å oppklare dette...! Veide du 90kg i fjor? i såfall kan det jo stemme 7979744[/snapback] Har vært hos noen som leide ut ski i et skitrekk. De sa at det var bare å legge til en 0 på tallene slik du sa først. Så nå står mine ski mellom 7 og 8 . Men det er litt rart, for i fjor sto de i mellom 4 og 5, og som sakt så veide jeg ikke 45kilo i fjor, og skiene fungerte de. Men jaja, Nå skal det vertfall være rett. Naij, jeg veid ikke 90kilo i fjor Lenke til kommentar
svensen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nei da. Se her: http://www.dinsetting.com/ S Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Nei da. Se her: http://www.dinsetting.com/ S 8019996[/snapback] hmm... da er det sikkert det som er rett da.. mye fram og tilbake nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå