Gå til innhold

hvordan stille inn bindingene til mine carving ski

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er tall fra ca 4 til 12 elns på dem? i såfall er det bare å legge til en 0 for å få vekten..

F.eks du veier 75kg, still bindingene mellom 7 og 8 :thumbup:

EDIT: fuck, nå ble jeg plutselig usikker her.... :hmm: Jeg har ikke skia mine for hånden så jeg kan få sjekket det, håper noen sier fra her hvis jeg tok feil...

Endret av super_kalle2
Lenke til kommentar
det er tall fra ca 4 til 12 elns på dem? i såfall er det bare å legge til en 0 for å få vekten..

F.eks du veier 75kg, still bindingene mellom 7 og 8  :thumbup:

EDIT: fuck, nå ble jeg plutselig usikker her.... :hmm:  Jeg har ikke skia mine for hånden så jeg kan få sjekket det, håper noen sier fra her hvis jeg tok feil...

7978782[/snapback]

ok, det kan godt være.

men d virker litt rart, fordi jeg ser at nå at står di i mellom 4 og 5, og bindingene virket som de skulle tror jeg.. :whistle:

Men jeg veide ikke 45kilo i fjor,. :roll:

EDIT: Det er mellom 2 til 9 på mine ski.

Endret av Eirik-R
Lenke til kommentar
Mulig man må dele vekten på to. F. eks du veier 80kg så blir det 4 på den fremste bindingen og 4 på den bak, men det virker i grunn litt rart...

Fint hvis noen kunne komme å oppklare dette...!

Veide du 90kg i fjor? i såfall kan det jo stemme  :)

7979744[/snapback]

Har vært hos noen som leide ut ski i et skitrekk. De sa at det var bare å legge til en 0 på tallene slik du sa først. Så nå står mine ski mellom 7 og 8 . Men det er litt rart, for i fjor sto de i mellom 4 og 5, og som sakt så veide jeg ikke 45kilo i fjor, og skiene fungerte de. Men jaja, Nå skal det vertfall være rett. :thumbup:

Naij, jeg veid ikke 90kilo i fjor ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...