Makky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har en XP home OEM lisens på en bærbar. Bærbaren begynner å få noen år på seg, og jeg har tydeligvis kastet recovery-platen med windows. Vet noen om det funker å bare installere fra en annen xp home plate og taste inn koden min, eller må jeg ha platen som fulgte med maskinen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Du må ha serie nummeret og en XP Home OEM cd . Lenke til kommentar
Makky Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Så en hvilken som helst OEM-cd vil funke? Er litt usikker om det er norsk- eller engelsk versjon nøkkelen tilhører, finnes det noen måte å få undersøkt dette? Klistrelappen er ganske slitt. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 noen som vet hvordan finne ut om nøkkelen tilhører norsk eller engels xp? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 noen som vet hvordan finne ut om nøkkelen tilhører norsk eller engels xp? 7985973[/snapback] prøv å ringe pc leverandøren ( sende mail ?) av erfaring vet jeg at dell f.e. er veldig hjelpsomme. lykke til Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som kan gi en hjelpende hånd og kan låne meg en cd, eventuelt sendt meg en kopi? Norsk XP Home OEM. Er også mulig å sende over bittorrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå