Bullinger Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei og hoppsann! Jeg har planer om å kjøpe en -98/-99 model forrester, og vet ikke noe om bilen. Lurer derfor om det er noen som har noen fordeler/ulemper om denne bilen? Ser i utgangspunktet etter biler i denne aldersgruppen. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei. Forester er en veldig driftsikker bil ifølge diverse lister med feilstatistikk. Frontruta er veldig rett i vinkel, vet at mange har vært plaget av at den sprekker lett av steinsprut. Du får ha lykke til med bil kjøp Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjenner en familie som har kjørt Forester de siste 6-7 årene, og de er veldig fornøyd med modellen både på komfort, driftsikkerhet og framkommelighet. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Min personlige erfaring er at det er en god bil, med god komfort. Har heller ikke vært mye problemer med bilen. Nå skal det nevnes at min erfaring med Forrester er med en 2003 modell Lenke til kommentar
jonkel Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei og hoppsann! Jeg har planer om å kjøpe en -98/-99 model forrester, og vet ikke noe om bilen. Lurer derfor om det er noen som har noen fordeler/ulemper om denne bilen? Ser i utgangspunktet etter biler i denne aldersgruppen. Vi har hatt både en '98-modell og en 2000 modell (som vi har fortsatt) i familien. Svært bra bil. Jeg husker '98-modellen hadde en svært irriterende detalj i form av en antenne som virket "masete" ved å gå opp /ned for hver gang man slo på/av tenninga. Sats heller på en '99-modell med antenne innbakt i bakruta. '99-modellen har også 125 hk mot '98-modellens 122 og er en anelse mer bensingjerrig. Kjøper du 2000-modellen får du face-liften med chrome i grillen og større baklys. Prøv også å få modellen med stort soltak, - det blir nesten som en halvkabriolet. Selv har jeg en 2007 Legacy og er svært godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå