goliatmo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hei Jeg har mistet CDen til netverkskortet mitt og har måttet formatere harddisken så driverne er avinstalert (jeg er litt n00b ). Jeg har funnet drivern på nettet men klarer ikke å åpne den på skikkelig vis. Hvis dette er feilpostet, eller hvis det finnes en samle tråd for slikt eller no så hadde det vert kult om jeg kunne få en link. Takk for svar Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Får du ikke pakket ut zip-fila? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg får pakket ut zip-fila og nå har jeg instalert og, men den sier at den ikke finner nettverkskort. Jeg veit at kortet er koble skikkelig i på grunn av at det blinker grønt.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Den sier at den ikke kunne conecte to RPC-serveren Oo Lenke til kommentar
SirKTS Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gå til divice Manager, under "Other Divices" skal du finne erthnet controler åpne denne klik update drivers. Velg installer fra en spesielt plassering (ikke la han søke sjøl). Velg plaseringen på driveren (der du pakket den ut). Finish! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå