Gå til innhold

Valg av tastaur til ny pc

Anbefalte innlegg

Nok om det. Dere er fornøyd, jeg er det ikke.

Uansett, jeg sliter med å finne er "arvtager" til Saitek Eclipse før jeg blir gal... :omg:

Gjerne noe med litt flatere taster enn det som er "vanlig". Det jeg har funnet av alternativer er:

Logitech Ultra X - hatt det før, men det blir fort slitt og kunne vært "mykere" på tastene

MS Comfort Curve 2000 - sjefe taster, noe midt mellom bærbart og vanlig. Fikser bare ikke at det er bøyd

Hipercomm Aluminium Tastatur - ser lekkert ut, men får mye dårlig omtale pga taster som ikke egner seg til spill.

Speed-Link - samme som Hipercomm.

SteelKeys 6G - dyrt, muligens for høye taster (?). Det er kun et tastatur uten noe ekstra knappestyr.

Microsoft Reclusa Gaming Keyboard - om det har samme type taster som CC 2K kan det være lovende. Litt mye "dill dall" på det kanskje?

Logitech G11/15 - For stort, for mye "dill dall" på det etter min smak og tastene er høye. Fåes ikke på norsk enda?

Razer Tarantula - kanskje markedets dyteste tastatur med ledning? Litt mye dill dall her også, og kanskje det er litt for stort?

Saitek Eclipse II - Nei og atter nei :D

Noen fler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så holder vi oss på bakken, ingen vits å ta av hvis noen er uenige.

Noen poster slettet.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Lenke til kommentar
Tror jeg har funnet det tastaturet jeg skal kjøpe nå ;)

http://www.logitech.com/index.cfm/products...#Specifications

eller kanskje denne?

http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10709

8117340[/snapback]

Bortsett fra at de har disse høye Logitech-tastene, ser de også ut som de er trådløse, og det er ikke bra...

8122288[/snapback]

Hva er galt med trådløse?

8122609[/snapback]

Jeg synes de så stygge ut.

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

Ser det er to modeller av "Logitech Ultra X Keyboard" og et "Logitech Ultra X Media Keyboard". Sistnevnte er nyere.

Modellen på bildet er den jeg har/hadde. Er også samme modellen HW.no testet i 2004 (linket i prisguiden). Tastene skrangler litt på denne utgaven.

Men det er kommet en ny revisjon som sagt med tilnavet "Media" - Ultra X Media (netshop) som har noe hardere taster (og litt mer stille) enn sin forgjenger. På bildet ser man at det har fått en sort stripe øverst, hvor "media" tastene sitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...