kaken Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei, Jeg lurer på om det er noen som kan sende meg en nedlastingslink for den orginale oblivon.exe filen (upatchet)? For en stund tilbake så måtte jeg innstallere en crack fordi jeg mistet cd'en, men når jeg prøver å installere 1.1.511 patchen nå så får jeg feil på oblivon.exe under installasjonen. Så jeg lurer på om noen kan være så snill å legge opp deres orginale oblivion.exe fil på en side eller evt. sende meg en melding. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Vil foreslå at du bare tar på deg hatten google, og søker etter oblivion.exe / oblivion.exe original e.l. Du kan vel finne en "nedlastingslink" like greit som alle andre Lenke til kommentar
kaken Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jo, jeg ville selvfølgelig aldri kommet hitt om jeg hadde funnet den på google. Jeg tar alltid å sjekker opp i google før jeg spør, og jeg fant ikke noe annet enn bare cracks og ødelagte oblivion.exe-filer. Jeg vil ikke ha noen no-cd fil, jeg vil bare ha den rene, orginale 1.0.0 oblivion.exe filen som følger med spillet. Hvis noen har cdene som faktisk fungerer så kan jeg fikse FTP-plass for å laste den opp midlertidig. EDIT: Ser ut til at oblivion kjører 1.0.228 her. Men det gjør vell ikke situasjonen noe bedre. Endret 19. februar 2007 av kaken Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 kanksje du finner en på files.lt? Lenke til kommentar
kaken Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hei, takk, det virker som en grei side og jeg fant en oblivion.exe fil, men blir promptet med passord og username når jeg skal laste ned filen En annen ting som begynner å irritere meg, hvorfor i helvete står det "old file" som feilmelding når jeg prøver å innstallere 1.5 patchen? Er ikke meningen med patchen å oppdatere de gamle filene? Endret 19. februar 2007 av kaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå