Gå til innhold

Samsung D900 - Rare feil!

Anbefalte innlegg

Syntes det er masse problemer med samsung d900. Har hatt den ganske lenge nå og jeg har møtt på rare problemer. Mange av disse problemene kommer med minnekort satt i.

-Får ikke åpnet store mp4 filer på minnekortet. Det kommer opp "Filformat støttes ikke". Mobilen støtter mp4, får bare spillt av veldig korte mp4 videoer.

-Når jeg fører over bilder ol. til "Other files" mappa på minnekortet, får se alle bildene men ikke alle bildene åpnes i pixsel viewer.

-På noen mapper på minnekortet når jeg åpner dem skrur telefonen seg av.

Vet du hva som er feil? Svar :)

Endret av Bird1113
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De feilene du nevner her hadde jeg på Samsung D600... (Bortsett fra at den gikk av)

Det jeg fant ut var at når man har store bildefiler på minnekortet, så vil de bildene åpnes i Pixel Viewer. Vet ikke helt hvorfor, men det ble bare sånn.

Det med mp4-filene kom jeg også borti, men det gikk over av seg selv. Vet ikke hva det kan være, men jeg hadde aldri problemer med store mp4 filer. Jeg hadde da bla. en hel film på 2-timer lagret på minnekortet.

Lenke til kommentar
De feilene du nevner her hadde jeg på Samsung D600... (Bortsett fra at den gikk av)

Det jeg fant ut var at når man har store bildefiler på minnekortet, så vil de bildene åpnes i Pixel Viewer. Vet ikke helt hvorfor, men det ble bare sånn.

Det med mp4-filene kom jeg også borti, men det gikk over av seg selv. Vet ikke hva det kan være, men jeg hadde aldri problemer med store mp4 filer. Jeg hadde da bla. en hel film på 2-timer lagret på minnekortet.

7978180[/snapback]

hmm, det med mp4 filer irriterer meg mest! Telefonen støtter det jo. Får se om jeg får noe mer hjelp her, hvis ikke får jeg vel gå til elkjøp eller noe og spørre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...