WIP Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg har nettopp kjøpt ny pc fra komplett. Jeg er ganske fornøyd, men har litt problemer: Når jeg bruker Photoshop skrur plutselig pcen seg av! Det samme skjer også når jeg rendrer film i Sony Vegas Video. Det merkelige er når jeg spiller Battlefield 2, skjer det aldri. Skulle tro at Bf2 var mer krevende enn photoshop og Vegas. Jeg har Gainward Geforce 7950 GT og ei strømforsyning på 460 W som fulgte med. Jeg vet ikke hva slags merke det er på strømforsyninga, siden den fulgte med kabinettet. Jeg legger ved link til kabinettet her : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322011 Er det strømforsyninga det er noe galt med? Eller grafikkortet? I så fall, hvilket merke burde jeg se etter og hvor mye watt burde jeg ha hvis jeg skal kjøpe ny? Noen som har erfaringer/ideer? Takker for alle svar Endret 19. februar 2007 av WIP Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 ville sjekket rammet jeg, hvis du har 2048mb ram vil antagelig ikke BF2 bruke alt, det kan derimot Photoshop og Sony Vegas Video tenkes å gjøre, kjør memtest 86 Lenke til kommentar
WIP Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg oppgraderte faktisk til 2048 mb etter noen uker ;D. Jeg skal prøve det. Thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå